יובל לוי דיירת ״האח הגדול״ חושפת את כל האמת על התיעוד והפרשה שנוצרה – האם ההפקה נתנה לה כדורים פסיכאטרים?

מערכת פורטל עומרי חיון מדווחת לכם כי המדוחת הטרייה מבית האח הגדול סיכמה את החוויה שלה בתכנית, סיפרה על התחושות שלה בימים האחרונים וחשפה אודות השמועות לגבי מצבה הנפשי "אמירות פוגעניות ומסוכנות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי במהלך התקופה של המתמודדת יובל לוי בבית "האח הגדול" החלו לרוץ במדיה לא מעט שמועות הנוגעות למצבה הנפשי, זאת עקב ההתנהגות הרגשית שהציגה במהלך התכנית. השמועות התעצמו אפילו עוד יותר בפרק בו הודחה, כשלא מעט צופים היו משוכנעים שהיא למעשה ביקשה לפרוש ולכן התכנית ביימה הדחה.

כוכבת הרגע, החליטה לענות לכל השמועות והביקורות, ובסדרת סרטוריז שהעלתה אמש לחשבון האינסטגרם שלה היא סיכמה את החוויה שלה בבית האח ובכנות וברגישות האופיינית לה פתחה את הכל. "החוויה הזו הייתה מאוד אינטנסיבית ומאתגרת. לפרקים מהנה, אבל לרוב- מאתגרת", פתחה לוי את דבריה והמשיכה "אני אדם שמתבונן, מרגיש, וחושב. דבר שגוזל הרבה אנרגיות בחיים בחוץ- ועוד יותר בתוך הבית".

"הניסיון לראות באור חיובי סיטואציות דורשת הרבה אנרגיה. מצרך שהולך ואוזל מהר מאוד בבית. ככל שהזמן התקדם הרגשתי שאני נהיית מרוקנת, שאין לי יותר כוחות להתעלות ולראות. האור שלנו מתחיל לדעוך, והרגשתי שאני נהיית רעה, שדברים שליליים נדבקים בי, שאני מושפעת מהתנהגויות של אחרים סביבי ושככל שעובר הזמן- הן מרגישות כמעט דבר רגיל, טבעי, וקל לדבוק בהן. כאילו הבית נירמל רעל וכבר קשה להבחין בו כמשהו פסול, הוא פשוט מרגיש טבעי".

לוי, המשיכה וכתבה כי "אני מעדיפה לראות את היציאה שלי כדבר טוב. כי הסביבה של הבית הייתה מאוד רעילה ולא נותר בי יותר כוח כדי להכיל יותר. הכי היה לי קשה להכיל את עצמי, את איך שאני מתנהגת בתוך הריקון ומה שיוצא ממני. הייתי מלאה באשמה, מבולבלת שאני מרגישה כל כך תשושה ושאין למה שאני מרגישה מקום, שאין לי כוחות לדווח את מה שאני מרגישה למי שמעורב, כי כל שיח מצריך כל כך הרבה כוחות שכבר לא היו ברשותי, ושאין לי מקום אמיתי לתת לעצמי את מה שאני צריכה בלי שישפטו אותי".

עוד אמרה והוסיפה כי "לא היו לי יותר אנרגיות להכיל ולהתמודד עם אחרים כבר, בקושי עם עצמי הצלחתי, והייתי צריכה להיות לבד. ובבית הזה- יש הרבה בדידות אבל אין לבד. ולא הרגשתי שמבינים את זה". היא המשיכה והתייחסה גם לשמועות על מצבה הנפשי: "מצבי הנפשי סבבה פלוס פלוס ותמיד היה, אבל זה נחמד שדאגו לי. אינני נוטלת כדורים פסיכיאטריים ומעולם גם לא ניסיתי. אין בושה בלקחת כדורים ויש מלא אנשים שנוטלים וזה נורמלי לחלוטין ומאוד נפוץ".

לסיום, ביקשה לוי כי "בואו נוריד את הרגל מהגז למה נחשב נורמלי או לא שפוי כי אלו אמירות פוגעניות ומסוכנות שיכולות לגרום לאדם להרגיש שמשהו בו לא תקין בעוד הוא לחלוטין בסדר. הוא פשוט בנאדם. כמו כולם". לוי לא שכחה להודות לאלו שתמכו בה במהלך העונה: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהאמין בי, שראה אותי באמת, שעודד ותמך והצביע והגיע או צפה. אני מלאה בהוקרת תודה". ההפקה סירבה להגיב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן