טלטלה בהפקה: אורי נגר נשבר ומתפרק בבית האח הגדול

מערכת פורטל עומרי חיון מדווחת לכם כי משתתף "האח הגדול" שנכנס על תקן האקס של ספיר בורגיל, הגיע למסקנה בתוך הבית הסגור כי הוא רוצה לחזור לגרושתו ואם ילדיו ובכה בחדר "האח הגדול". כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה כי משתתף תכנית הריאליטי "האח הגדול", אורי נגר, אשר נקלט בבית האח בכניסת הדיירים השנייה על תקן האקס המיתולוגי של ספיר בורגיל, כבר הפך להיות דייר בולט ומעניין בזכות עצמו, עם פלירטוטים עם רבות מנשות הבית הסגור.

נציין לכם כי בזמן שהוא סגור בבית המתועד 24/7, הוא בכלל במחשבות לחזור לגרושתו ואם בנותיו, ירדן. בשיחה עם "האח הגדול" שתשודר הערב בערוץ "רשת 13", הסביר הדייר כי "ברגע שירדן יצאה לי מהחיים, אז לא הייתי חזק כמו שהייתי. כבר לא הייתי חזק, נחלשתי מאוד. אבל מה שכן, הפכתי להיות אבא מושלם. הפכתי להיות אבא מחובר מאוד".

"האח הגדול" שאל אותו: "איך זה מתבטא ביום יום?". נגר השיב: "כל זמן נתון שיש לי אני רק מחפש להיות איתן. אני מכיל, אני משתדל להקשיב מאוד, לתת להן לפרוק מה שהן יודעות. לא רק 'איך היה בגן? הכל בסדר'. אני שואל מה היה בגן, באמת להרגיש אותן. גם אם אני כושל, יש להן אמא מושלמת. בעזרת השם אם אני אצא מפה והכל יחזור לשלמותו, המשפחה הזאת תחזור להיות משפחה. זה הדבר היחיד שאני חושב עליו פה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן