תגידו מזל טוב: חנן בן ארי הפך לאבא טרי לשבעה ילדים

קולולולו: זה הזמן לשלוח ברכות ואיחולים לבביים וחמים לזמר המצליח ולאשתו הדס שהגיעו הלילה לחדר הלילה וילדו לפנות בוקר בת נוספת (שביעית במספר!) שהצטרפה למשפחה, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

הזמר-יוצר והמלחין ישראלי חנן בן ארי הפך לאבא טרי, וזו בהחלט סיבה מספקת כדי להגיד לו מזל טוב! התינוקת הקטנה מצטרפת לששת אחיה שיהיו בריאים: שיר ציון, ברוך, משה, מרים, אהבה ושלום, שממתינים לאחותם הקטנה בבית שצפויה להצטרף אליהם ממש בקרוב.

אז האם הם סגרו את הבאסטה? או שהם מתכננים עוד כמה אחים ואחריות קטנות למשפחה? ימים יגידו.

בעניינו של חנן בן ארי, נזכיר לכם כי בחודש שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי ספיר סבן שחררה אמש את הסינגל החדש שלה, "עוד". כאן המקום לספר לכם כי היו כאלו שלא היו ממש "מרוצים" מהעניין, זאת בלשון המעטה. מנהליו של הזמר המוכשר והמפורסם, חנן בן ארי החלו לאיים בתביעה נגד סבן. בטענה כי עטיפת הסינגל הועתקה מאלבומו של בן ארי "יש כאן יותר מזה".

עוד נוסיף כי אשת יחסי הציבור, נידר עוז, המייצגת את הזמר בן ארי "אנחנו מאוד אוהבים את ספיר סבן ומאחלים לה הצלחה. מגיע לה!". למי שאינו זוכר נזכיר כי הזמרת ספיר סבן התפרסמה והגיע לתודעת הציבור הישראלי כאשר זכתה בעונתה הרביעית של תוכנית הריאליטי "דה וויס" מבית ערוץ "רשת13".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן