נעים להכיר: זוהי גרושתו של הדייר אורי נגר – האם היא תיכנס לבית?

אורי נגר הצליח לעורר את לא מעט מתשומת ליבן של כמה מדיירות הבית שלצידו, אך לנו יש כמה פרטים מעניינים במיוחד על גרושתו שעושה קאמבק לחייו, והאם היא תיכנס לבית "האח הגדול" ?! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

תכירו את ירדן – גרושתו המהמהת של אורי מ״האח הגדול״ לפי מקורבים לפורטל עומרי חיון, נמסר לנו כי היא קיבלה את כל המסרים של אורי מתוך בית האח הגדול בערוץ 26 ושוקלת, ככל הנראה, להיכנס גם לבית האח הגדול ולעשות איתו שלום בית. מה דעתכם?

גרושתו בתמונה שלפניכם היא ירדן אביטוב, ויש להם שתי בנות משותפות. כזכור לכולנו, לפני מספר ימים סיפר נגר שההתקרבות שלו לסתיו היא אסטרטגית בלבד (ולא מתוך רגשות כלפיה) והכול כדי לקבל זמן מסך ולא כי הוא באמת מעוניין בה כאמור, מהלך שמחזק את הטענה שהוא וירדן כבר חזרו, או לפחות מגששים.

בכל אופן, לדעתנו אורי נגר, האקס של ספיר שנכנס על תקן גרוש טרי, מסתבר כפלרטטן פתולוגי לאלתר. מצפייה בפרקים האחרונים של האח, גילינו כי הוא מתפעל בו זמנית את כלל דיירות הבית: סתיו, דנה, יובל לוי, יובל מעתוק, ושיר – 4 דיירות! וכל זה תוך כדי שהוא מדבר בכל הזדמנות על חזרה לאשתו למען "שלום בית". בינתיים בחוץ יש שמועות שהוא כבר חזר אליה לפני הכניסה לבית האח?

מה דעתכם? יהיה קאמבק?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן