נעים להכיר: זה בן הזוג החדש של נועה קירל

היא נפרדה מבן זוגה, וכבר הספיקה במהירות שיא להשיק בן זוג חדש! מי את – נועה קירל?! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

רק לפני שבועות בודדים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי נועה קירל חווה משבר בחייה האישיים, ולאחר מערכת יציבה רגועה ואוהבת, נדמה כי החליטו לפרק את החבילה – חדשות עצובות למעריציה של קירל! זו ההזדמנות להזכיר לכם כי הפרסומים על המשבר הגיעו בדיוק אחרי שהזמרת הציעה לאקס יהונתן מרגי להופיע יחד איתה על הבמה בהופעת הענק שלה בפארק הירקון והוא כזכור סירב לאור לוז צפוף, או לאור העובדה שהחליט לעזוב את ישראל ולהגשים את עצמו בחו"ל.

מבדיקה שביצענו בזמנו, גילינו כי המשבר בין נועה קירל לתומר הכהן התחיל עוד לפני האירוויזיון, כאשר מבחינת נועה הפרידה סופית, ומבחינת תומר עדיין לא, מקורבים להכהן מסרו כי הוא וויתר על הכל למענה, בין היתר גם על חבריו ועל מקורביו וכל חייו נסובו אך ורק סביבה, מה שהפריע מאוד לנועה וגרם לה להתרחק ממנו.

אבל אל תמהרו להיות עצובים! כי במהירות הבזק – נועה קירל משיקה חבר חדש, מי שתפס את מקומו של הכהן, כך נראה, הוא שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. נועה והסוכן שלה נצפו אתמול (ה') במשחק של מכבי.

דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב ונבחרת ישראל הצעירה – דניאל פרץ, אחד מכוכבי הכדורגל המבטיחים בישראל

זה הזמן להזכיר לכם כי מאחורי הכוכבת נועה קירל, אחת הכוכבות הגדולות בישראל, יש צוות שלם שעומל כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. החל מאביה אמיר שמלווה אותה בכל צעד, הסוכן רוברטו, צוות ביוטי, סטיילינג ועוד, ועד ליחסי הציבור והסושיאל שדואגים להדהד את שמה בכל פלטפורמה אפשרית. האם אלו מאשרים את הזוגיות החדשה שלה?

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן