"הייתי נכה לגמרי": הדרמה הרפואית המפחידה של פליטת הריאלטי "האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" קלטה כי בוגרת הריאליטי והמגישה העלתה סדרת סטוריז כשירות לציבור, במהלכה חשפה מחלה לא קלה שהתרגשה עליה בשבועות האחרונים באופן פתאומי. כל הפרטים

דנה רון העלתה היום (שני) סדרת סרטונים ארוכה במיוחד לסטורי בחשבונה באינסטגרם, המונה עשרות אלפי עוקבים, שבה ביקשה לספר על ימים ארוכים בהם הייתה נתונה במצב של כאבי תופת וחוסר ודאות לגבי מקור התסמינים הקשים שמהם סבלה.

"אני רוצה לשתף אתכם במשהו שעבר עליי", אמרה רון בתחילת דבריה. "סיפרתי לכם שנתפסה לי הרגל, שרירי אחורי. אחר כך זה עבר לקדמי, אחר כך למפרק, ולא הבנתי למה זה קורה", הזכירה לעוקביה. "שיתפתי אתכם אחרי כמה ימים שהייתי אצל הרופא, והתחלתי בטיפול עם כדור נגד כאבים אנטי דלקתי".

רון, המשיכה וכתבה כי "לא היה לי שום דבר ברגל מלבד הכאב הבלתי נסבל", הדגישה. "אחרי כמה ימים הכאב חלף. סיפרתי לכם אחרי יומיים שאני מרגישה נפלא ושזה 90 אחוז מאחוריי. מי בכלל חשב שאחרי יומיים יחזור לי הכאב. מה זה כאב? כוכבים!", זעקה רון. "אי אפשר לזוז, אי אפשר לשבת. הייתי נכה", שיחזרה.

"אז התחלתי שוב עם הכדור, ואחרי כמה ימים פתאום החלו להופיע מין כתמים כאלה מוזרים בעור באזור הרגל. אז אמרתי 'אולי אני אלרגית לכדור'. מי בכלל חשב על מה שאני הולכת לספר לכם", המשיכה לגולל את סיפורה.

"חלף עוד יום והכתמים החלו להתפשט. נוצרו שלפוחיות. התחושה הייתה כאילו מדוזה דבוקה לי לירך. התחיל לגרד, והייתה הרגשה שהרגל רדומה ובצקתית. מכירים את זה שאתם נשרפים בשמש והעור צורב? כאילו יש לי כוויה", מנתה את כל התופעות המורכבות שאיתן התמודדה. "יש לי שלבקת חוגרת", חשפה רון.

"אני דווקא רוצה להציף את זה. לי זה הופיע ברגל. שלבקת חוגרת היא מחלה ויראלית. נגיף ממשפחת ההרפס שמתיישב על איזשהו עצב וגורם לכאב בלתי הגיוני שאתם לא מבינים מאיפה נפלה עליכם המכה הזאת", הסבירה רון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן