דיירי האח הגדול בהלם: זה מה שאמא של אמילי קופר צעקה נגד עידן גלפר

דייר “האח הגדול”, עידן גלפר זכה בכרטיס חזרה לבית המפורסם לאחר דו קרב מול אורית על קולות הדיירים. ונראה שהנחיתה הפעם, לא הייתה רכה במיוחד.

זה לא סוד שמאז נאום ה”פרידה” של עידן גלפר מאמילי קופר, עוד בימי הקדנציה הראשונה שלו בבית “האח הגדול”, נוצר זעם רב בקרב חלק מהצופים וגם מצד משפחתה של אמילי. אמה כבר הספיקה לצאת נגד עידן בראיון בעבר ובו טענה בין היתר: “ההתנהלות של עידן כלפיה היא כמו סכין בגב”.

אך מאז אותה סערה תקשורתית, עידן הספיק להתנצל על דבריו באופן פומבי והעביר מסר מפייס לעבר משפחתה באופן ישיר, ואף ליבן עם אמה של אמילי את הדברים כשלטענתו לשניים הייתה שיחה מעולה.

דיירי האח הגדול בהלם: זה מה שאמא של אמילי קופר צעקה נגד עידן גלפראמילי קופר ועידן גלפר בימים שלפני הדחתו, צילום: האח הגדול לייב
אך פחות מיממה לאחר שעידן נכנס מחדש לבית “האח הגדול” והחליט לנקוט בדרך יותר סוליסטית. צעקות אדירות הרעידו היום את החצר כאשר לטענת הדיירים והצופים, אמה של אמילי הגיעה כדי להזהיר את בתה מעידן. לדברי יוסי, בין הדברים שנאמרו באופן ברור בצעקות מבחוץ: “עידן שקרן”

אמילי אומנם לא הגיבה באופן ישיר לעידן לאחר הצעקות, אך שיתפה את הדיירים ברגשותיה לגבי העניין: “לא מרגיש לי אמיתי ב-100%, כרגע אני חושבת שכל אחד צריך לתפוס פינה ולהיות בשלו. אני לא רוצה שעכשיו יקשרו אותנו לעידן ואמילי”.

אור הגיב על נושא הצעקות נגד עידן מבחוץ מול אמילי ויוסי: “אתה מרגיש באיזשהו מקום שכולם עם אמילי ושכולם חושדים בך, שאתה לא בן אדם אמין”. יוסי חיזק: “כולם חושדים בך, כולם עליך!”

עידן שאל את הדר בחדר השירות: “איך היא הגיבה לצעקה?”. הדר השיבה: “לא הגיבה”. ועידן השיב: “אבל היא שמעה שזאת אמא שלה, אז מה זה לא הגיבה? הדבר היחיד שאני יכול לחשוב שהם ניתחו עלי על זה שאני שקרן – את זה שהראתי אולי שהיא לא בשבילי, אבל אני כן משאיר איזושהי דלת פתוחה שבחוץ נכיר יותר לעומק ואולי נבנה את זה, זה הדבר היחיד”.

עידן המשיך ויצא בביקורת על הצועקים: “מה אתם עכשיו מפילים עליה? מצד אחד אתם רואים שקשה אז אתם באים לצעוק לה. מצד שני אתם צועקים דברים שמקשים עליה עוד יותר. מה עשינו בזה? אני לא מסתובב פה כל הזמן ומלכלך עליה מאחורי הגב או מנסה לפגוע בה”. הדר הסכימה עם עידן: “זה יוצא מפרופורציה”.

מתוך אתר שמועה בידור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן