יוצאת האח הגדול דנה חגגה יום הולדת: אתם לא תאמינו מי הבריז

המודחת הרביעית של עונת “האח הגדול” הנוכחית, חגגה הלילה את יום הולדתה במסיבה נוצצת במרחב הצפון הבוער. מי הדיירים שבחרו לתת כבוד למאמא של הבית ומי הסתפקו בברכה מרחוק?

דנה בן שושן, שהייתה דיירת אהובה במיוחד על פי רובם המוחץ של מתמודדי העונה של “האח הגדול”, חגגה את יום הולדתה ה-42 במסיבת קיץ חגיגית בנהריה ויותר ממחצית מהמודחים הגיעו לחגוג לצידה.

 

מבין הדיירים שנצפו באירוע יום ההולדת הנוצץ שכלל עיצוב זהוב ויוקרתי: עידן גלפר שהספיק לקטוף קמפיין יוקרתי רק לאחרונה. האמא והבת שעשו לא מעט רעש העונה – אורית ולירון טנג’י. תום ברכה שפתח עם דנה מסעדת פופ-אפ בתל אביב, ודייר ה-AI, דוד מושנינו.

ההתרגשות וההתלהבות משמחתה של דנה תועדה בשלל תמונות וקטעי וידאו ברשתות החברתיות. גם בנה של דנה, לירוי זכה למפגש מרגש ומתועד היטב עם אחד הדיירים שהיו אהובים עליו במיוחד בבית – עידן גלפר.

אך מסתמן שלא כל המודחים הגיעו לאירוע המדובר. דינור, ברק ויהב רשמו חיסור. שאלנו את דנה לפשר הדבר והיא השיבה לשמועה בידור: “חשוב לי לציין שיש קבוצה וכולם הוזמנו”.

יוצאת האח הגדול דנה בן שושן חגגה יום הולדת: מי הדיירים שלא רשמו נוכחות?עידן גלפר ולירוי, בנה של דנה. צילום: אינסטגרם
עוד הוסיפה: “באמת שהרוב כיבדו אותי, ולא פשוט לכבד אותי בימים כאלה כי הצפון במצב לא טוב ומופגז. וגם מי שלא בא, אני כל כך מבינה. הם דאגו לברך אותי במזל טוב. הכל מהמם, הם מקסימים ואני אוהבת את כולם”.

יוצאת האח הגדול דנה בן שושן חגגה יום הולדת: מי הדיירים שלא רשמו נוכחות?צילום: אינסטגרם
גם דיירי “האח הגדול” שנותרו להתמודד על המיליון בבית המפורסם במדינה, לא שכחו את יום הולדתה של דנה בן שושן והחליטו להרים לה באיחולי יום הולדת לצד מיני מסיבה בחדר השינה, צפו:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן