מתמודדת “האח הגדול” יוצאת נגד עינב בריב עם אור: “איך אפשר לדבר על ילדים?”

הדעות בקרב הציבור חלוקות במיוחד לאחר הריב שירד לפסים אישיים במיוחד בין אור לעינב. מי שהייתה חברתו הטובה של המדרבק והספיקה להיות מודחת מהבית המפורסם, החליטה לצאת להגנתו.

הפיצוץ בין דיירי “האח הגדול”, אור בן דוד ועינב שרי התלקח באופן אגרסיבי במיוחד לאחר ההערה על חבישת משקפיים מצדה של עינב, ואף הגיע לפסים אישיים במיוחד כשהוא פתח על אביה ואילו היא הכניסה את הילד שלו לתוך השיח הטעון.

ברשת עלו לא מעט תגובות קשות לשני הצדדים. לאור הופנו לא מעט האשמות של בריונות והתנהגות לא תקינה כלפי נשים ואילו לעינב הופנו טענות כי הדליקה אותו בכח ואף עקצה אותו בכוונה במקום הכואב שבין ילד לאביו.

יוצאת העונה הנוכחית והמודחת השנייה, לירון טנג’י החליט לתת רוח גבית לחברה מהבית והשיבה לנושא הריב בינו לבין עינב: “אני חושבת שהיה קדם לזה שהיא דיברה על הבן שלו ואמרה ‘בטח הילד שלו יצא כמוהו'”.

והוסיפה: “אז אם את חושבת שאור הכי חרא שיש, זה מה שאת אומרת על ילד שאת לא מכירה ולא ראית? ובכללי, איך אפשר לדבר על ילדים? לגבי איך שהוא הגיב, זה אור כמו שהוא מתעצבן מהר, ככה הוא נרגע מהר. הוא הבין מהר מאוד את הטעות שלו והתנצל, וגם שהתנצל היא התנהגה דוחה!”.

עוד הוסיפה בסטורי נוסף: “הבית הזה מוציא ממך שדים ואנשים שופטים מעריכה של טלוויזיה וזו הטעות! מכולנו בשעת כעס יוצאים דברים לא טובים, אבל הגדולה להתנצל ואור יודע להתנצל כשצריך”.

לירון גם ניצלה את ההזדמנות כדי לחשוף את מה שהיא חושבת על אמילי: “ילדה קטנה, חוצפנית ורכלנית”. וגם על יהב: “מהיום הראשון ניסיתי לדבר איתו ולא היה עם מי. בא מוכן ומודע מדי. אסטרטגיה שלא צלחה, פחות מתחברת”.

מתוך אתר שמועה בידור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן