מקרוביה של פרידה חושפים: "למשפחה שלה פי ארבע קשה לצפות בזה"

חברה הקרוב של המתמודדת הצבעונית ביותר מגיב לראשונה ל-TMI על הוויכוח הסוער בינה לבין שתי המתמודדות הדר שירי ואמילי קופר. ״זה מאוד קשה לראות את זה מול העיניים ואי אפשר לגונן עליה״

שמואל חוגי, חברה הקרוב של פרידה עוזיאל, מהדמויות הבולטות ביותר בעונה של ״האח הגדול״, סיפר בבלעדיות ל-TMI על התחושות לצפות בוויכוח הסוער בינה לבין שתי המתמודדות הדר שירי ואמילי קופר.

איך אתה מרגיש לצפות באמירות הקשות של השתיים נגד פרידה?
״אנחנו מאוד מושקעים באירוע, כי הלב שלנו שם. לא חוויתי מעולם משהו קרוב שנכנס לבית האח. וזה מאוד קשה לראות את זה מול העיניים ואי אפשר לגונן עליה. ועם כל זה, אני מתנחם בהתמודדות שלה עם זה והערכים שלה״.

אתה מרגיש שזה מתקרב לחרם?
״תראי חרם זו מילה קשה כי היא כן עטופה ואהובה בבית. אבל כן. יש פה מאפיינים שמזכירים חרם. ואני אהיה גם קצת נוקב; אני חושב שהדר ואמילי הן בחורות מאוד כלליות, כמוהן יוצא לנו לפגוש כמעט כל יום. הן ארכיטיפ של בחורה מהסוג הזה. במילה אחת הן גנריות. פרידה לעומתן היא דמות צבעונית, קולנית וססגונית. והדבר הכי מדהים זה שהיא חיה עם עצמה בשלום.

ומה את חושבת שבחורות כמוהן לא מסתכלות עליה ובליבן מקנאות? חבל שזה קורה כי היא באה מתוך העצמה נשית. הדר טוענת שהיא כביכול אומרת ׳את כל האמת בפנים׳, אבל היא כל הזמן מדברת מאחורי הגב. פרידה כל הזמן נותנת הזדמנות כי היא אישה של נשים ואנשים. וזה שאמילי והדר לא כאלה – אז סבבה יש כמוהן בלי סוף. אנחנו בתקופה של העצמת אנרגיה נשית״.

אתה בקשר עם המשפחה של פרידה?
״ברור! אני מתחתן בעוד שבועיים, ובגלל שפרידה לא תהיה איתי אז כל המשפחה שלה מגיעה לחתונה״.

איך המשפחה מרגישה בנוגע למתרחש בבית?
״תשמעי זה לא קל להם. אם לי לא קל לצפות בזה אז להם לא קל פי ארבע ממני. אבל אני חייב להגיד שכולנו מקבלים כזה פידבק תומך ואוהד עד מצב בו פרידה הפכה להיות תופעה. אנחנו מקבלים מכתבים מבנות שאומרות שהמשפטים שלה מעצימים אותן ועוזרים להן להתמודד עם משברים אישיים. התגובות כל כך מדהימות. ואת אפילו תראי – פרידה לא בכתה בגלל אמילי והדר כי היא לא לוקחת אותן בצורה כזו אישית״.

מתוך מעריב רכילות

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן