נראה ששי ושניר לא יגיעו לחתונה של ספיר ואברהם – וזו הסיבה

למרות שנעשו הכרזות של הצדדים כי יהיה מפגש בחתונה של ספיר ואברהם, כבר לא כל כך בטוח שזה יקרה – מאחר והתאריך בעייתי במיוחד עבור שי ושניר, שייתכן ויבלו באותה השעה בחדר הלידה

חתמנו את השבוע שעבר עם הבשורה המרגשת כי אחרי חיפושים רבים ומציאת זמן מתאים ואולם נוח לשני הצדדים, הזוג המאורס אברהם אקלום וספיר בורגיל קבעו תאריך לחתונה המיוחלת ויהפכו לבעל ואישה ב-27.08.2024. אלא שלמרות שהצהירו לא פעם כי יזמינו את אחיה של ספיר, שניר ואשתו ההרה שי לי עופרי למרות שהם לא התייצבו לחתונה שלהם, נראה שלא יהיה איחוד משפחתי באירוע הקרוב למרות הכל.

כזכור, שניר ושי מצפים לילד הראשון שלהם, ואם הכל יילך כמתוכנן, בעזרת השם כמובן, השניים צפויים להיכנס לחדר לידה בדיוק באותו תאריך בה נקבעה החתונה. בסשן שאלות תשובות שערך בורגיל באינסטגרם במוצאי שבת הוא חשף כי התאריך המשוער ללידה הוא 27.08 וכבר הביא פתח להיתכנות של הברזה מהחתונה.

לצד הגילוי כתב "שמחה כפולה" ולא ברור האם זו הייתה עקיצה או באמת שמחה טהורה. מי שכבר הספיקה ללדת יודעת שהתאריך המשוער הוא בגדר המלצה וזה לרוב לא התאריך בו יולדים באמת, אבל אין ספק שבורגיל נתן פה פתח להברזה לגיטימית לחלוטין. אנחנו רק מקווים שההורים לא יצטרכו לבחור צד בין לידה לחתונה. שיהיה במזל ובברכה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן