תום והדר ממשיכים לפלרטט מול כל המצלמות!

חשיפת רשימת המועמדים להדחה אמש, בפעם הראשונה מאז שנפתחו דלתות בית “האח הגדול” 2024 גרמה למספר דיירים להיכנס לחששות, אך גם יצרה הזדמנות זוגית חדשה?

לא מעט דינמיקות השתנו בבית “האח הגדול” במהלך השבוע האחרון, חלקן גם נוגעות למגעים בהקשר למערכות הזוגיות האפשריות בין הדיירים. אך הלילה קרה משהו שגרם ללא מעט צופים להרים גבה, ומנגד גם לפרץ של התרגשות אצל רבים אחרים.

מאז אותו רומן אפשרי בין פרידה לתום על בתוהו. אך בין מי שהיו חברים טובים מחוץ לבית ואף חולקים חבר משותף(האקס שלה) – תום והדר, נראה שהיו לא מעט התגפפויות, פלרטוטים ושיחות לתוך השעות המאוחרות של הלילה.

בין הדברים שהדר שאלה את תום בעקבות ההדחה הערב: “אם זה הלילה האחרון שלי?”, שהשיב לה: “שלא תפסידי אותי בטעות, זה יותר גרוע מהמיליון”. והוסיף: “לא תנשקי אותי לפני שאת הולכת? בושה”. הדר המשיכה בפלירטוט והשיבה לו: “מקסימום יהיה לך משהו לחכות לו”.

בפרק האחרון אומנם שודרו אירועי הימים הראשונים בבית המפורסם, כשבין פרידה עוזיאל ותום ברכה נראו ניצנים של רומן, והיא אף בילתה בלילה במיטתו כשהם חבוקים בכפיות. אך מאז התרחשו לא מעט התפתחויות בנושא.

הגולשים שקלטו חיש מיד את המתרחש בין תום להדר היו חלוקים. מצד אחד עלו לא מעט פרגונים והייתה לא מעט הסתקרנות בנושא הזוגי האפשרי בין השניים. ומנגד אחרים טענו שמדובר במשחק למצלמות בעקבות ההדחה המתקרבת.

אחת הגולשות בפורום האח הגדול הגיבה לפוסט בנושא: “רואים נהנית מהצומי. וחבל כי פרידה יותר אמיתית איתו.” ומגיבה אחרת קטלה: “זה משחק, היא לא הייתה נוגעת בו במקל בחוץ”.

מתוך שמועה בידור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן