מה באמת קרה שם? נחשפו כל הפרטים על הריב הגדול בין ליאל קוצרי לנסרין קדרי

ליאל קוצרי נכנס לבית "האח הגדול", והפסיק לחולל לא מעט מהומות וסערות מחוץ לבית, ועדיין לא עברו 24 שעות מרגע כניסתו – והפעם, מה קרה בינו ובין הזמרת נסרין קדרי? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

ליאל קוצרי נכנס להיכנס לבית המפורסם במדינה, במסגרת הכניסה השנייה לעונה. קוצרי נחשב כיום לאחד מחברי העבר הטובים ביותר של הזמרת המפורסמת נסרין והוא בנוסף לכל גם מאפר הקבוע שלה. השניים הסתכסכו והוא לא הוזמן לחתונתה ומשם הכל היסטוריה. מערכת פורטל לעומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות.

מתברר כי השניים היו החברים הכי טובים, גם בתקופות פחות יפות של נסרין. קדרי וקוצרי, הכירו כשקוצרי עיצב לה את השיער והעבודה המשותפת הפכה לחברות יפה, מכבדת, אוהבת וגם דואגת, שכללה אפילו מגורים משותפים בדירה שכורה, שניה לפני שנסרין הכירה את מי שהפך להיות בעלה ואבי בנה, רום שמיר. עם הזמן, הזמרת קדרי חשדה בליאל שהוא זה שהדליף את העובדה שהיא בהריון. נסרין שיתפה רק את החברים הקרובים ביותר, והבשורה דלפה לתקשורת בשלב מאוד מוקדם. קוצרי כמובן הכחיש שהוא האשם, אבל זה לא עזר: הוא לא הוזמן לחתונה של נסרין ובין השניים שורר נתק משמעותי עד היום.

בשבוע שעבר, דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי קוצרי עזב את הבית של נסרין כששמיר נכנס לגור איתה, בזמן חתונת הענק של קדרי ושמיר, במקום לעשות לחיים, לרקוד וגם לשמוח באולם בראשון לציון בחתונתה של נסרין קוצרי כתב ברשתות החברתיות: "אומר תודה על הכל, אני לא יכול להתייחס לכל ההודעות שלכם בפרטי. לא הגיוני כמות האהבה שאני מקבל. אני רוצה לומר תודה לכל אחד ואחת מכן, הפכתם להיות חלק ממני. תודה על הטוב, הרע והלא נודע. אני מרגיש מעולה, מאושר ונמצא בפתחה של תקופה חדשה ומבורכת. זכיתי בעצמי שזה הכי חשוב! סליחה שאני לא עונה לכולם בפרטי, אני באמת משתדל".

אולם זוהי אל הסערה היחידה בעניינו של קוצרי, כזכור לכולכם, רק הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי מרגע שליאל הופיע על המסך של "האח הגדול" אמש (מוצאי שבת) החלה סערה גדולה ובולטת ברשת ובאינטרנט, עם כלות נסערות שלא יודעות מה יעלה בגורל היום הגדול שלהן, היות ואלו ציפו שליאל יהיה זה שיטפל בהן ביום חתונתן. כאמור, כלל הכלות סיכמו עם קוצרי כי אך ורק הוא זה שיהיה איתן ויעשה את אחד הדברים החשובים לכלה – איפור ושיער, כמובן!

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן