אחרי שהתארסה בשנית: מורן בן אסולין מבטלת את החתונה

כארבעה חודשים אחרי שהתארסה לירין גרנובסקי בן ה-29, "הכלה של המדינה" ביטלה את החתונה שהייתה מתוכננת לקיץ הקרוב. בשיחה עם mako סלבס סיפרה בן אסולין על ההחלטה לפרק את החבילה: "החלטנו להישאר חברים טובים ופחות מתאים להתחתן. כרגע אני פנויה לשוק הרווקים"

מורן בן אסולין הפכה לאחת הכלות הכי מדוברות במדינה אחרי שלקחה מעומר אדם את המיקרופון וגנבה את ההצגה במהלך החתונה שלה – מה זיכה אותה בכינוי "הכלה של המדינה". מאז היא הספיקה להתגרש, להתאהב מחדש, להתארס – וכעת גם לבטל את החתונה המתוכננת עם ירין גרנובסקי, איש נדל"ן בן 29.

בשיחה עם mako סלבס מספרת בן אסולין על החלטת ביטול האירוסים: "החלטנו להישאר חברים טובים ופחות מתאים להתחתן. כרגע אני פנויה לשוק הרווקים". בן אסולין העלתה בנוסף תמונה באינסטגרם בה כתבה: "לא מתחתנת שחררו אותי".

כזכור, השניים היו אמורים להתחתן בקיץ הקרוב. תאריך האירוע נקבע ל-16 ביולי באולם יוקרתי בעיר אשקלון – וכמות המוזמנים הייתה צפויה להיות יותר מ-800 איש. רק בחודש מאי שנה שעברה מורן בן אסולין הודיעה שהיא ובעלה לשעבר, איתמר ביטון, החליטו לפרק את החבילה – וחודש לאחר מכן השניים כבר עמדו על מדרגות הרבנות והתגרשו כדת וכדין. פחות מחצי שנה לאחר מכן, נודע לנו כי בן אסולין כבר הספיקה להתקדם הלאה לזוגיות חדשה עם ירין גרנובסקי, – והשניים התארסו כבר באותו החודש אחרי פרק זמן קצר יחד.

הכתבה פורסמה לראשונה במאקו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן