חשיפה: זה הדייר שייכנס לבית "האח הגדול" במוצאי שבת הקרובה

רק לפני שעות בודדות חשפנו כאן בפורטל עומרי חיון כי כבר במוצאי שבת הקרובה צפויה כניסה שנייה של דיירים לבית "האח הגדול" ועתה נחשף שמו של הדייר הראשון שהולך להיכנס אל הבית – כל הפרטים בכתבה הבאה!

בשבת הקרובה הדייר לעתיד, ליאל קוצרי הולך להיכנס לבית המפורסם במדינה, בית ה״אח הגדול״: אם לא יהיו שינויים לא צפויים או אילוצים של הרגע האחרון, המאפר המפורסם ייכנס לבית המפורסם במסגרת הכניסה השנייה לעונה.
קוצרי נחשב כיום לאחד מחבריה הטובים ביותר של הזמרת המפורסמת נסרין והוא בנוסף לכל גם מאפר הקבוע שלה. השניים הסתכסכו והוא לא הוזמן לחתונתה ומשם הכל היסטוריה.

כזכור לכולנו, קוצרי עזב את הבית של נסרין כששמיר נכנס לגור איתה, בזמן חתונת הענק של קדרי ושמיר, במקום לעשות לחיים, לרקוד וגם לשמוח באולם בראשון לציון בחתונתה של נסרין קוצרי כתב ברשתות החברתיות: "אומר תודה על הכל, אני לא יכול להתייחס לכל ההודעות שלכם בפרטי. לא הגיוני כמות האהבה שאני מקבל. אני רוצה לומר תודה לכל אחד ואחת מכן, הפכתם להיות חלק ממני. תודה על הטוב, הרע והלא נודע. אני מרגיש מעולה, מאושר ונמצא בפתחה של תקופה חדשה ומבורכת. זכיתי בעצמי שזה הכי חשוב! סליחה שאני לא עונה לכולם בפרטי, אני באמת משתדל".

זה לא הספיק למאפר בעל ה-97 אלף העוקבים, מיד אחרי הסטורי המדובר הוא שיתף את המילים האלו: "עשיר האדם אשר זכה באדם שנאר אדם ונשאר לצדו כשההמון המשיך". וזה כל מה שקרה בחתונת השנה של נסרין קדרי ורום שמיר.

כפי שחשפנו כאן לפני מספר שעות, אנחנו מקווים שאתם מחזיקים את עצמכם חזק בכיסא, ושהמשענת שלכם מתוחה קדימה, כי התאריך שבו ייכנסו דיירים חדשים לבית "האח הגדול" נחשף ןבואו נודה באמת, גם אם תכחישו את זה וגם אם לא, רבים מאיתנו מכורים לאח הגדול, הבית הסוער במדינה שהצליח לעורר כל-כך הרבה טוקבקים ברשת מעורר הדים וגלים פעם אחר פעם, והאמת? שאין פלא שזה המצב, ועתה? נחשף תאריך כניסת הדיירים החדשים!
אנחנו מקווים שאתם יושבים טוב טוב בכיסא, ושמישהו כאן ישלח מגפון לסתיו או אפילו מסוק כדי להודיע לה.. שחברים חדשים צפויים להיכנס לבית כבר במוצאי שבת הקרובה, כן כן, אתם קוראים נכון – כבר בשבת הקרובה!

בפרק שישודר במוצאי השבת הקרובה, ה- 15/7/2023 צפוי "האח הגדול" להכניס דיירים חדשים שהולכים לתבל את הבית בעוד קצת מלח ופלפל, איזה מחנה כל דייר חדש יתפוס, ימים יגידו, מה שבטוח שהדיירים החדשים הולכים ככל הנראה לשנות את מאזן הכוחות בבית האח.
אז האם הולך להיכנס שכפול לבית בדמותה של סתיו אך בגרסא הגברית? או שאולי יכניסו דייר מחליף וחתיך לגיא איתן שעזב את הבית? ומה לגבי דייר עם נטיות מיניות אחרות? אין לדעת!

אנחנו כבר כוססים ציפורניים ובמתח מי הולך להיכנס לבית, מה שבטוח שהולך להיות שמח!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן