המקרה המפחיד של חן טל בחופשה: "איבדתי את ההכרה כמה פעמים"

המשפיענית יצאה לחופשה קצרה עם חברה באיטליה, אבל משהו השתבש והיא מצאה את עצמה בבית חולים: "אני גמורה, מרוסקת, בקושי עומדת על הרגליים". פרסום ראשון של וואלה סלבס

מי שעוקב אחרי המשפיענית חן טל ברשתות החברתיות, ראה שבימים האחרונים היא בילתה עם חברה בחופשה מפנקת באיטליה. בין מסעדות שוות לשופינג הכרחי, היא לא הפסיקה להעלות תמונות וסטוריז ממה שנראה כמו פסק זמן נחוץ במיוחד.

אלא שמצב רפואי מלחיץ תפס את שתי הבנות לא מוכנות והפך את החופשה לסיוטית במיוחד. המשפיענית, שהספיקה לחזור לישראל מאז, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "תשמעו, חטפתי הרעלת קיבה ממשהו שאכלנו בערב. התחלתי להקיא מכל כיוון ובאמת שלא אתאר במילים, כי אין צורך. בשלב מסוים התעלפתי על הרצפה. היה לי חם, היה לי קר, ראיתי שחור בעיניים והרגליים שלי היו עם תחושת נימול".

"אמרתי לקטי דחוף אמבולנס, בקושי הצלחתי לדבר. נראה לי שאיבדתי את ההכרה כמה פעמים. עד כה קטי הייתה בסדר, כשהגענו לבית החולים גם היא התחילה להקיא. נתנו לי מספר עירויים, עשו לי בדיקות דם ועוד כל מיני בדיקות ושחררו אותי. בקושי ישנתי, אולי שלוש שעות וגם לא טוב. אני גמורה, מרוסקת, בקושי עומדת על הרגליים. חולשה שאין לתאר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן