"נגררתי למקום ולרמה הכי נמוכים שיש": הדרמה של שניר בורגיל לא עוצרת

לאחר שהריב המתוקשר של בוגר "האח הגדול" עם אחותו ספיר הגיע לעוצמות חדשות, הוא ביקש לעשות חשבון נפש: "יש גבול לספיגה שלי, הרגשתי חנוק" • ובכל זאת, הוא לא עצר: "בכל פעם שיש תחושה שהיא לא מספיק בכותרות, היא פותחת מצלמה והופכת אותי לשק החבטות שלה"

לאחר שהריב המתוקשר בין שניר בורגיל ואחותו ספיר עלה אמש (שבת) לעוצמה חדשה בעקבות טענתה של ספיר כי היא התבקשה שלא להגיע לחתונת אחיה עם זוגתו שי עופרי (כולם בוגרי "האח הגדול"), ביקש שניר לחשוב מסלול מחדש – והסביר את נקודת המבט שלו לריב, תוך שהוא לא מפסיק מלתקוף את אחותו.

"קראתי את ההודעות ששלחתם לי, תודה רבה על החיזוק והתמיכה. קראתי גם את התגובות הפחות נעימות לאוזן וללב, ואני מקבל אותן", כתב בורגיל בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 171 אלף עוקבים. "זה המחיר של החשיפה. נשאלתי אם אני מתחרט שהגבתי – מצד אחד, כן. אני כועס על עצמי שנגררתי אחריה למקום ולרמה הכי נמוכים שיש, בטח לאור המצב המדיני. התעסקתי בחרא. מצד שני – יש גבול גם לספיגה שלי. בכל פעם שיש תחושה שהיא לא מספיק בכותרות, היא פותחת מצלמה והופכת אותי לשק החבטות שלה".

בהמשך דבריו, ביקש יוצא תוכנית הריאליטי המצליחה לספר על ניסיונו להבליג על דברי אחותו, עד שמבחינתו הגיעו מים עד נפש. "מכיוון שהכל מרוח ברשת, עובדתית עד שחסמתי אותה לא ניהלתי שום שיח ציבורי עליה, ובכל ראיון מהגמר השתדלתי לכבד את העובדה שהיא אחותי ובעיקר את המשפחה שלי ואת עצמי. לצערי הרב, אתמול הרגשתי חנוק. לא יכולתי לשתוק יותר לכל הלעג, הסיפורים וההמצאות הבלתי פוסקות בכל מדיה אפשרית. אולי טעיתי והייתי צריך להתעלם ולא להיגרר, אך תאמינו לי שהשתדלתי מאוד לשמור על איפוק".

בורגיל גם חלק בסיבה לכעסו הרב. "בניגוד גמור לה (לספיר, י"ד), לא אמרתי מילה רעה אחת על אברהם (הכוונה לאברהם אקלום, הארוס הטרי של אחותו, אותו גם היא הכירה ב"האח הגדול", י"ד) מהיציאה מהבית. לא התעסקתי בזוגיות שלהם, לא שפטתי ולא ביקרתי אותם בשום צורה. לא באישי ולא בפומבי, בזמן שאשתי לעתיד נמצאת בפה שלה בכל זמן נתון כאילו זאת הדרך היחידה שלה לנשום", כתב בכעס. "אף אחד כאן לא יכול לתאר לעצמו עד כמה שי ספגה ממנה בכל הזדמנות. הבליגה, התעלמה ואפילו ניסתה לרכך אותי".

"עשה לי רע": אחרי התאונה שניר בורגיל חוטף תגובת שנאה מזעזעת
בורגיל סיכם את דבריו: "אני מבין את מי שמבקר על סמך הצפייה בסטורי. אנחנו בחרנו להיחשף וזה נלקח בחשבון, אבל תזכרו שישנם רגעים שאתם לא מודעים להם, אלה שמובילים אותנו לעיתים להגיע לקיצון. וסתם לידיעה, אמרנו שאנחנו מזמינים אותה – וההגעה תלויה רק בה".

מתוך: ישראל היום

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן