"מהרגע שיצאתי מעזה, לא התמודדתי עם המתח הגבוה שחייתי בו"

אחרי ארבעה חודשים, כוכב הריאליטי סהר כהן חזר לביתו משירות מילואים אינטנסיבי כלוחם בעזה. אלא שהיום הוא משתף באומץ כי החזרה לשגרה באזרחות לא פשוטה עבורו בכלל – בעיקר נוכח מה שחווה בתקופה האחרונה במהלך הקרבות ברצועה. "המציאות חזקה יותר ממני ומוכיחה לי שלא משנה כמה חזק אתה חושב שאתה, יש דברי שיפגשו אותך למרות המאמצים להדחיק"

יוצא "הישרדות" והיזם סהר כהן בן ה-28, גויס למילואים כבר בשבעה באוקטובר, כסמ"פ בחטיבת הקומנדו של אגוז. תחילה שהה בגולן ובמחנה אליקים ולאחר מכן ביחידה שהועברה לעזה, סג'עייה ומחנות המרכז. אלא שהיום (רביעי) חושף כהן, שיצא לביתו בתום ארבעה חודשים מפרכים, את התחושות הקשות שמלוות את החזרה שלו לשגרה.

"מהרגע שיצאתי מעזה נכנסתי ללופ עצים מאוד של עבודה כדי להגשים את החלומות שלי, אבל לא עיכלתי ולא התמודדתי לרגע עם המתח הגבוה שחייתו בו", כתב הכוכב בסטורי ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו. עוד הודה כהן כי הוא "מודה שאפילו זלזלתי בחוויה הזאת, אבל המציאות חזקה יותר ממני ומוכיחה לי שלא משנה כמה חזק אתה חושב שאתה, יש דברים שיפגשו אותך למרות המאמצים להדחיק".

כהן חשף שהדברים שלו מגיעים על רקע יום לא פשוט, כשציין כי "חוויתי עכשיו רגע קשוח מאוד שגרם לי לחשוב פעמיים על המצב שלי. משתף את זה כי מרגיש שזה יכול לעשות טוב למי שחווה משהו דומה".

בן ה-28 הוא בעלים של מותג האופנה החברתי "טיקי", שכל רווחיו עוברים לעמותות תומכות בחולי סרטן – עסק שהקים לאחר שאמו נפטרה מהמחלה. "משהו קטן לעצמי, זה בסדר שקשה, זה בסדר שעצוב, זה בסדר", כתב כהן בפתח דבריו, אותם אנחנו מחזקים.

מתוך מאקן, צילום אינסטגרם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן