פרסום ראשון | אורטל עמר הגישה תלונה נגד עורכת דינו של בן אל תבורי – זו ההחלטה שהתקבלה

לאחר מאבק משפטי ממושך מול אב בנה, בן אל תבורי, אורטל עמר הגישה תלונה לועדת האתיקה נגד עורכת דינו של תבורי. זו ההחלטה שהתקבלה הבוקר. כל הפרטים בפרסום ראשון

המאבק של אורטל עמר ובן אל תבורי עולה שלב, והפעם היריבות היא בין עורכת דינו של תבורי, שגית ארגמן הוט לבין עמר עצמה. אורטל עמר הגישה בדצמבר האחרון תלונה נגד עורכת דינו של תבורי לוועדת האתיקה המחוזית בלשכת עורכי הדין, אלא שהבוקר (שני), התבשרה כי תלונתה נגנזה ולא התקבלה. "ועדת האתיקה החליטה לגנוז את התלונה שבנדון", כך נמסר לעמר.

זאת התלונה השלישית שהגישה הכוכבת נגד עו"ד ארגמן הוט, המייצגת את תבורי במאבק המשפחתי שלהם על תו פרינס. כל התלונות שהגישה עמר עד היום נגנזו. בתלונה האחרונה שהגישה, עמר טענה כי עו"ד ארגמן הוט התראיינה לתקשורת וחשפה פרטים על הליך הפרידה שלה ושל בן אל. תלונתה כאמור נדחתה.

מטעם עו"ד שגית ארגמן הוט נמסר בתגובה: "אני נתקלת כעורכת דין בהרבה זוגות שעוברים תקופה לא פשוטה בעת ניהול הליכים בבית המשפט לענייני משפחה. לצערי לא נתקלתי בתופעה כזו של תלונות סרק, פעם אחר פעם נגדי כאשת מקצוע וברור לי שזה כבר אישי. שמחה שוועדת האתיקה גנזה את התלונות בפעם השלישית לאחר שנבדק כי אין שום עילה או אמת בנטען נגדי. אני אמשיך לייצג נאמנה את בן אל תבורי תוך שמירה על כללי בית המשפט והאתיקה המקצועית".

אורטל עמר מסרה בתגובה: ״אני לא קיבלתי שום מכתב על גניזת התלונה מועדת האתיקה. עצוב לדעת שיש עורכת דין שכל מעשייה הוא לחפש לעשות לי רע״.

כתבה של מעריב מיקי לוין צילום ניר פקין

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן