ניסו לפרוץ לאביבית בר זוהר בכוח – ונתבעים כעת בחצי מיליון ש"ח

אביבית בר זוהר עלתה לכותרות לפני חודשיים שנחשף שהכוכבת נתבעת על ידי שותפתה לשעבר לחברת עדשות. כעת, נחשף ל-TMI שבר זוהר תובעת בחזרה והסיפור מסתעף לחלוטין. כל הפרטים
בפרסום ראשון של מעריב

יים, קיבלה אביבית בר זוהר תלונה במשטרה ותביעה על סך מיליון שקלים ממי שהייתה שותפתה לחברת שיווק לעדשות מגע בצבעים. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב על סכום של מיליון שקלים, נטען כי בר זוהר מכרה את עדשות המגע אך לא העבירה תמורה לשותפתה, אודיה ברידזה. עוד נטען, כי הועברו לבר זוהר אלפי זוגות עדשות בערך של מיליוני שקלים. אלא שכעת נודע ל-TMI לראשונה שבר זוהר לא נותרה הצד הנתבע בפרשה ושיגרה השבוע באמצעות עורכי דינה אסף שרעף ורחל למברג, תביעת שכנגד שותפתה על סך חצי מיליון שקלים, תביעה חוזית וכלכלית.

בתביעה שהגישו עורכי דינה של בר זוהר, אסף שרעף ורחל למברג, נטען כי שותפתה לשעבר של בר זוהר, הפרה באופן חד צדדי ובצורה כוחנית את הסכם השותפות שנחתם בין הצדדים, עוד נטען כי השותפה הגיעה עם אביה לחנות של אביבית בר זוהר והשניים דרשו לקבל את הסחורה. כשסורבו על ידי בר זוהר, הם ניסו לפרוץ לחנות של בר זוהר ולקחת בכוח את עדשות המגע, תוך הפגנת אלימות כלפי הנתבעת, כך נכתב בתביעה. עוד נכתב בכתב התביעה: "במעשיה אלו, גרמה התובעת להספקת הפעילות המסחרית של החברה ובכך הביאה הן לפגיעה כלכלית והן לפגיעה במוניטין ובשמה הטוב של בר זוהר".

מעורך דינה של אודיה בריזדה, עו"ד יוסי תובל נמסר: "לא היה ולא נברא, משטרה הוזמנה למקום, ניסתה לגשר והפנתה את הצדדים לבית המשפט שכו מדובר בסכסוך אזרחי, אם האירועים היו כתיאורם, אודיה ואביה היו מעוכבים לתחנה…הם דיברו בנימוס, ועזבו את המקום לאחר שהמשטרה לא התערבה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן