דפק להן ברז? צפו בסערה ברשת על הכלות כועסות על הדייר ליאל קוצרי

הוא רק נכנס ל"אח הגדול" אמש וכבר הפיק לחולל סערה מחוץ לבית, ליאל קוצרי מקבל תלונות וטענות על כלות שסגרו איתו אירועים וכעת אלו מבוטלים – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

מרגע שליאל הופיע על המסך של "האח הגדול" אמש (מוצאי שבת) החלה סערה גדולה ובולטת ברשת ובאינטרנט, עם כלות נסערות שלא יודעות מה יעלה בגורל היום הגדול שלהן, היות ואלו ציפו שליאל יהיה זה שיטפל בהן ביום חתונתן.

כאמור, כלל הכלות סיכמו עם קוצרי כי אך ורק הוא זה שיהיה איתן ויעשה את אחד הדברים החשובים לכלה – איפור ושיער, כמובן!

בפוסט שעלה אתמול בלילה אחרי השידור בקבוצת הפייסבוק "מאורסים מאורסות בדרך לחתונה", כלה לעתיד, שסגרה עם קוצרי אירוע, שיתפה בדאגה: "היי לכולם, ליאל קוצרי אמור לעשות לי איפור ושיער ב-23 באוגוסט, והוא נכנס בדיוק ל'האח הגדול'. האם יש מישהי שבאותו מצב?". תוך דקות ספורות, הפוסט קיבל עשרות תגובות סוערות שיצאו נגד קוצרי.

"הוא אמיתי? אמאל'ה, איזה עצבים", אחרת כתבה. "אני בשוק של החיים. הוא השאיר כלות חודש לפני חתונה בלי איפור-שיער", הוסיפה בכעס בחורה נוספת. "חוסר אחריות מצדו. בטוחה שהוא גם לוקח סכומים לא קטנים בכלל – וזה ממש מביך", יצאה אישה נוספת נגד קוצרי. "בסוף סגרתי איתו. לא עם מחליפה – וגם איתו חתמתי חוזה, זה לא תקין. לא אשלם סכום כזה לאף אחד שאני לא מכירה", כתבה גולשת אחרת.

מטעמו נמסר: "לפני כניסתו של ליאל לאח הגדול נעשו כל המאמצים על מנת למצוא חלופה ברמה הגבוהה ביותר כך שכל כלה עד האחרונה תקבל מענה מלא ולא תישאר ללא סידור ראוי ליום החשוב בחייה. סטודיו ליאל קוצרי מחבק את כל הכלות והלקוחות שלו עכשו ובעתיד וכאן עבורן במטרה לתת טיפול ומענה מקצועי לכולן עד שימצא הפתרון המתאים ביותר״.

מי שהצטרפה להגנתו של קוצרי, היא הדיירת לשעבר בבית האח, אביבית בר זוהר, שכתבה כך: "לפי חוזה האח הגדול יש איסור לספר לכל אדם על הכניסה לבית ולכן לא יכל לספר שהוא נכנס בעקבות סעיף סודיות … אני יודעת שליאל בן אדם אחראי לכלות שלו ולכן דאג למחליף במקומו לכל אחת ואחת .. במקום לפרגן לו על שהגשים חלום אתם בוחרים לנסות להוציא לו שם רע .. תלמדו לאהוב ולפרגן וזה אפילו בחינם … וגילי אלגבי ממלא מקום מספר 1 הכלות יהיו מרוצות זה בטוח".
מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן