פרישה שנייה תוך שבוע: לין אלפי עזבה את בית "האח הגדול"

מה קורה בבית "האח הגדול" ש-2 דיירים מחליטים מבחירה לעזוב אותו בתוך שבוע ימים? הדיירת לין אלפי עזבה היום (ערב שישי) את בית האח הגדול – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

אחרי 46 ימים רצופים בביתו של "האח הגדול", המתמודדת לין אלפי עוזבת את תוכנית הריאליטי. "הגעגועים לבתה הגיעו לשיא, והיא ביקשה לעזוב", מסרה ההפקה לאחר עזיבתה של לין את הבית.

מההפקה נמסר כי "במשך כל תקופת שהותה בבית דיברה לין על הגעגועים למשפחתה ולבתה, אך בימים האחרונים גברו הגעגועים לבתה והגיעו לשיא. היום הפעילה לין נוהל עזיבה מהבית, נכנסה לחדר האח הגדול וביקשה לעזוב את התוכנית".

כזכור לכולנו, כפי שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון, רק לפני ימים בודדים הדייר גיא איתן עזב גם הוא את בית האח הגדול לאחר שהחליט כי מיצה את עצמו, כך כתב עם עזיבתו: "בחלום הכי ורוד שלי לא דמיינתי סיומת כל כך טובה. כשנכנסים לבית האח הגדול ישר שואלים אותך למה אתה נכנס. חוויה, פרסום, הפרס הראשון? האמת היא שאף אחת מהתשובות לא הייתה הסיבה לכניסה שלי. נכנסתי כי שנים אנשים אמרו לי את המשפט 'אתה לא מה שחשבנו'. תמיד נטו לשפוט אותי לכף חובה, אם בגלל החזות או כי אני לא דברן גדול. רק אחרי שהייתי מדבר והיו מכירים אותי לעומק, היו שופטים אותי לכף זכות".

עוד הוסיף: "הסיבה שנכנסתי הייתה בשביל שיכירו אותי. הרבה אנשים, קהל שבזכותו אצליח לגשר על פערים עם אנשים קרובים שהצלחתי מהר מאוד להרחיק מחיי. בפועל, לא דמיינתי שכל כך הרבה יכירו, יתחברו ואפילו יזדהו. ולבסוף סיכם :"אני קיבלתי את הפרס שלי בתוך החוויה המדהימה הזו. אם תחזירו אותי אחורה, הייתי בוחר לעשות את אותה הדרך עם אותם האנשים. אין בי שמץ של חרטה. מתנצל אם פגעתי, ובטוח פגעתי, אבל מטעויות לומדים ואני את השיעור שלי למדתי. מקווה שהתחברתם ושלא עשיתי יותר מדי בושות".

כזכור לכולנו, עם עזיבתו את הבית, כתבה משפחתו: "חברים יקרים שלנו, הקרסתם לנו את הטלפונים. גלי אהבה שלא נבראו כאלה מעולם. עוצמות שהלב לא מכיר, תכבדו אותנו ותנו לנו את הזמן שלנו להתאפס. המלך שלנו חזר אלינו גאה, זקוף ועם ערכים ועקרונות מברזל" – כתבה משפחתו עם עזיבתו את הבית.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן