גיא איתן לא מתנצל ולא מתחרט: "הייתי עושה את אותה הדרך"

כולנו כבר התרגלנו לעובדה הזו (או שחלקנו עדיין מכחישים?) אבל הדייר גיא איתן – כבר לא דייר בבית "האח הגדול", עתה הוא מפרסם פוסט סיכום בחשבון האינסטגרם שלו, שם הוא לא חוסך במילים וכותב את כל אשר ליבו -מערכת פורטל עומרי חיון הביאה לכם את הכתוב!

כפי שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון, אחרי 35 ימים בבית האח הגדול, אינספור ריבים מתוקשרים והמון מחלוקות ואי הסכמות, החליט גיא איתן מיוזמתו לעזוב את בית "האח הגדול", הבוקר (יום שישי) הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו פוסט שמסכם את החוויה והתנצל על התנהגותו, כאילו.. התנצל בערך.

כך כתב: "בחלום הכי ורוד שלי לא דמיינתי סיומת כל כך טובה. כשנכנסים לבית האח הגדול ישר שואלים אותך למה אתה נכנס. חוויה, פרסום, הפרס הראשון? האמת היא שאף אחת מהתשובות לא הייתה הסיבה לכניסה שלי. נכנסתי כי שנים אנשים אמרו לי את המשפט 'אתה לא מה שחשבנו'. תמיד נטו לשפוט אותי לכף חובה, אם בגלל החזות או כי אני לא דברן גדול. רק אחרי שהייתי מדבר והיו מכירים אותי לעומק, היו שופטים אותי לכף זכות".

עוד הוסיף: "הסיבה שנכנסתי הייתה בשביל שיכירו אותי. הרבה אנשים, קהל שבזכותו אצליח לגשר על פערים עם אנשים קרובים שהצלחתי מהר מאוד להרחיק מחיי. בפועל, לא דמיינתי שכל כך הרבה יכירו, יתחברו ואפילו יזדהו. ולבסוף סיכם :"אני קיבלתי את הפרס שלי בתוך החוויה המדהימה הזו. אם תחזירו אותי אחורה, הייתי בוחר לעשות את אותה הדרך עם אותם האנשים. אין בי שמץ של חרטה. מתנצל אם פגעתי, ובטוח פגעתי, אבל מטעויות לומדים ואני את השיעור שלי למדתי. מקווה שהתחברתם ושלא עשיתי יותר מדי בושות".

כזכור לכולנו, עם עזיבתו את הבית, כתבה משפחתו: "חברים יקרים שלנו, הקרסתם לנו את הטלפונים. גלי אהבה שלא נבראו כאלה מעולם. עוצמות שהלב לא מכיר, תכבדו אותנו ותנו לנו את הזמן שלנו להתאפס. המלך שלנו חזר אלינו גאה, זקוף ועם ערכים ועקרונות מברזל" – כתבה משפחתו עם עזיבתו את הבית.

אלה איתן, אמו של דייר האח הגדול,הגיבה עם עזיבתו בקבוצת התמיכה שנפתחה עבורו וכותבת כך: ״חברים יקרים המון תודה על תמיכה ואהבה ענקית שתזכו לקבל כנתינתכם, אנחנו בדרכינו לאסוף את גיא שביקש לעזוב, כמוכם גאים בו שיודע להבדיל בין טוב לרע ויודע מתי וממה להתרחק ולא להשאר בכל מחיר. מה שעבר שם לא מכירה אדם חזק יותר שהיה עובר זאת, אנו לא רוצים שישתגע כדי שיהיה טוב להפקה. אם ריסקו אותו נאסוף אותו לפחות בחתיכה אחת ובאהבה גדולה הוא שלנו״

מתגעגעים לגיא?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן