יוסי בובליל נגד סתיו קצין: "הייתי גוזר לה את השיער בזמן שהיא ישנה"

כולנו כבר יודעים שמאז ששודר הפרק האחרון של "האח הגדול" ביום ראשון האחרון, הרשתות החברתיות והמדיה כולה סוערת במיוחד, כאשר הרשת מתחלקת לאלו שמעריכים ואוהבים את סתיו, ולאלו שלא – אבל ממש ממש לא. ועתה, יוצא הישרדות, יוסי בובליל לא נשאר חייב ומתבטא בצורה חריפה ומעוררת ביקורת כנגד הדיירת סתיו קצין – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים!

יוצא הישרדות לשעבר, יוסי בובליל, התייחס גם הוא, כמעט כמו כולם, לחרם הקיצוני שעוברת סתיו קצין וחושף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא היה לוקח את זה צעד אחד קדימה ומתנהגת יותר גרוע, ואף גוזר לה את השיער בזמן שהיא ישנה. בסטורי ששיתף כך כתב: ״ראיתי אתמול האח הגדול, ראיתי מה עשו לסתיו, זה לא היה במקום וגם לא נעים וקשה לצפייה. היה איזה דקה וחצי שליבי יצא אליה, אשכרה אמרתי 'רחמים עליה', וזהו, חמש דקות אחרי זה יצא לי לא לסבול אותה אני מצטער. פשוט קשה לי עם האישה הזאת. לא יודע איך לעכל ולהבין אותה. כל אחד מאיתנו היה סובל ממנה במקסימום אם היה נמצא בבית הזה. כל אחד מאיתנו היה יוצא קטן מולה״.

זאת ועוד הוסיף: ״האח הגדול רועי אוהב אותה כאילו אין מחר, האח הגדול עורך את כל הפרק לטובתה. מקטין את כולם ומעצים אותה. זה מאוד מגמתי שהוא רוצה שהיא תנצח, ואני יכול להבין כי היא יושבת על משבצת של מנעד רגשות הכי קיצוני שיש.
אהבה קיצונית, שנאה קיצונית, צחוק וקנאה קיצוני, הכל קיצוני. אז מן הסתם האח הגדול אוהב אותה, זה עושה טלוויזיה. רועי חייב רייטינג, הוא חייב את סתיו. בגלל זה הכל עליה. ״

בובליל סיכם כך: ״מה אני הייתי עושה לסתיו? אני מצטער להגיד את זה שאם הייתם שמים אותי בבית עשרים שנה אחורה, יוסי היה מתנהג לסתיו כמו שניר ואפילו יותר גרוע. ואני לא סובל את שניר. יוסי לפני עשרים שנה היה גוזר לה את השיער בזמן שהיא ישנה, והייתי עושה לה פיפי בקרמים. הייתי עושה משהו שכל המדינה הייתה שונאת אותי. לא הייתי יכול להוציא את הראש מהבית פעם אחת. מזל שלא נכנסתי לבית הזה אף פעם״.

כזכור, רק אתמול דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי גם חנוך דאום לא נשאר אדיש וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "שמתי לב שיש וויכוח בין גולשים האם סתיו מהאח הגדול עוברת בבית האח בריונות מצד הדיירים, או שהיא פשוט בלתי ברמות שאי אפשר להכיל. אבל האמת העצובה היא שזה לא בהכרח סותר. יש אנשים שמשחזרים באופן לא מודע התנהגויות שדחקו אותם בילדות לבדידות או ניכור. הם נניח פוחדים לחוות חרם אבל החרדה גורמת להם לבחון כל הזמן את התגובות להתנהגות קצה. זה מעגל טראגי שנראה שסתיו לכודה בו. וזה מאוד עצוב לצפייה".

עוד חשפנו לכם כאן בפורטל את תגובתה של משפחתה, מכריה וחבריה של סתיו וגם של "הפשוטע", לפרק ששודר אמש בבית האח: משפחתה, מכריה, חבריה ואפילו "הפשוטע" לא נשארו אדישים לקטע הקשה וכתבו את אשר ליבם. כך נכתב: "זה אלימות, אלימות, חבורת ערסים צעצוע שיש באח, ללא גבולות, שימו לב לין פיזית עם סתיו, צונזר עם קאט ליובל". כאמור, גם בחשבון האינסטגרם הנודע והמוכר של "הפשוטע" נכתב: "קשה לצפייה, סתיו לא אדם קל וכן היא מחרפנת, אבל מה שעשו לה הבנות במקלחת זה חציית גבול וזה לא מצחיק. ככה נראית בריונות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן