חנוך דאום על סתיו קצין: "סתיו לכודה במעגל טראגי"

הדיירת סתיו קצין ממשיכה לעורר מהומות בבית "האח הגדול", בפרק האחרון הוצג לצופים סוג של חרם שמוטל עליה מפני כל נשות הבית, הרשת גועשת ורועשת, וגם לחנוך דאום היה מה להגיד בנושא -מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בפרק ששודר אמש, (יום ראשון), ברשת13, הבחנו פעם נוספת ביחס מעליב ואפילו חרם קשה שסופגת סתיו על ידי כל נשות הבית מהקטנה ועד הגדולה, סתיו שלא הורשתה להתקלח על אף שתפסה מקום, וכמעט ונותרה ללא פן לשיער, החלה לבכות ולקחה את הסיטואציה קשה מאוד. רבים לא נותרו חייבים, ובניהם גם חנוך דאום שבחר לפרסם ברשתות החברתיות את דעתו על המקרה ועל הדיירת סתיו קצין.

כך הוא כותב: "שמתי לב שיש וויכוח בין גולשים האם סתיו מהאח הגדול עוברת בבית האח בריונות מצד הדיירים, או שהיא פשוט בלתי ברמות שאי אפשר להכיל. אבל האמת העצובה היא שזה לא בהכרח סותר. יש אנשים שמשחזרים באופן לא מודע התנהגויות שדחקו אותם בילדות לבדידות או ניכור. הם נניח פוחדים לחוות חרם אבל החרדה גורמת להם לבחון כל הזמן את התגובות להתנהגות קצה. זה מעגל טראגי שנראה שסתיו לכודה בו. וזה מאוד עצוב לצפייה.

כפי שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון ממש הבוקר, משפחתה, מכריה, חבריה ואפילו "הפשוטע" לא נשארו אדישים לקטע הקשה וכתבו את אשר ליבם. כך נכתב: "זה אלימות, אלימות, חבורת ערסים צעצוע שיש באח, ללא גבולות, שימו לב לין פיזית עם סתיו, צונזר עם קאט ליובל".

גם בחשבון האינסטגרם הנודע והמוכר של "הפשוטע" נכתב: "קשה לצפייה, סתיו לא אדם קל וכן היא מחרפנת, אבל מה שעשו לה הבנות במקלחת זה חציית גבול וזה לא מצחיק. ככה נראית בריונות".

מה דעתכם בנושא?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן