המשפחה וחבריה של סתיו קצין מ"האח הגדול": "זה חציית גבולות, ככה נראית בריונות ואלימות"

אחרי הפרק ששודר אמש בבית "האח הגדול" נותרנו ללא מילים, וכנראה שאנחנו לא היחידים, משפחה של הדיירת שאולי מעוררת מחלוקת יותר מכל דייר אחר בכל העונות "האח הגדול", צפתה גם היא בפרק המדובר ולא נשארה חייבת, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה היה למשפחתה לומר על הפרק ששודר אמש, וחזרה עם כל הפרטים!

בפרק ששודר אמש, (יום ראשון), ברשת13, הבחנו פעם נוספת ביחס מעליב ואפילו חרם קשה שסופגת סתיו על ידי כל נשות הבית מהקטנה ועד הגדולה, סתיו שלא הורשתה להתקלח על אף שתפסה מקום, וכמעט ונותרה ללא פן לשיער, החלה לבכות ולקחה את הסיטואציה קשה מאוד. משפחתה, מכריה, חבריה ואפילו "הפשוטע" לא נשארו אדישים לקטע הקשה וכתבו את אשר ליבם.

כך נכתב: "זה אלימות, אלימות, חבורת ערסים צעצוע שיש באח, ללא גבולות, שימו לב לין פיזית עם סתיו, צונזר עם קאט ליובל".

גם בחשבון האינסטגרם הנודע והמוכר של "הפשוטע" נכתב: "קשה לצפייה, סתיו לא אדם קל וכן היא מחרפנת, אבל מה שעשו לה הבנות במקלחת זה חציית גבול וזה לא מצחיק. ככה נראית בריונות".

כזכור לכולכם, לפני מספר ימים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי הדייר שניר בורגיל השתמש בלשון אלימה וחריפה מאוד כלפי הדיירת סתיו קצין, בשיחה שקיים עם הדייר בן, בעת ששטף כלים בבית האח הגדול, אמר שניר לבן: "הבת זונה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה. כוסאמא שלה בגבס. המזרובה הזו, בא לי לבעוט לה בראש, שטן", אתמול (ראשון) ראינו כי שניר קיבל התראה לפני אזהרה על התנהגותו, בחדר האח הגדול.

האם לדעתם מדובר באלימות ובריונות?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן