קנס כספי לרשת 13? צופים התלוננו וכעת צפוי להיפתח בירור ברשות השנייה נגד "האח הגדול"

הדיירת סתיו קצין ממשיכה לעורר מהומות בבית "האח הגדול", בפרק האחרון הוצג לצופים סוג של חרם שמוטל עליה מפני כל נשות הבית, הרשת גועשת ורועשת, כעת – לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הגיעו עשרות תלונות מצופים שהיה מה להגיד בנושא -מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים

תלונות צופי "האח הגדול", המשודר ברשת13 הגיעו גם לרשות השנייה לטלוויזיה, והיא, לפי גורמים, צפויה לפתוח ממש בקרוב בבירור ובחקירה מעמיקה מול ערוץ רשת שמשדר בימים אלו את התוכנית. הכלים של הרשות די מוגבלים במקרים מהסוג הזה, אולם אם אכן תימצא הפרה של כללי הרשות השנייה היא יכולה להטיל קנס כספי על הערוץ המשדר.

כזכור, רק הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי גם חנוך דאום לא נשאר אדיש וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "שמתי לב שיש וויכוח בין גולשים האם סתיו מהאח הגדול עוברת בבית האח בריונות מצד הדיירים, או שהיא פשוט בלתי ברמות שאי אפשר להכיל. אבל האמת העצובה היא שזה לא בהכרח סותר. יש אנשים שמשחזרים באופן לא מודע התנהגויות שדחקו אותם בילדות לבדידות או ניכור. הם נניח פוחדים לחוות חרם אבל החרדה גורמת להם לבחון כל הזמן את התגובות להתנהגות קצה. זה מעגל טראגי שנראה שסתיו לכודה בו. וזה מאוד עצוב לצפייה".

עוד חשפנו לכם כאן בפורטל את תגובתה של משפחתה, מכריה וחבריה של סתיו וגם של "הפשוטע", לפרק ששודר אמש בבית האח: משפחתה, מכריה, חבריה ואפילו "הפשוטע" לא נשארו אדישים לקטע הקשה וכתבו את אשר ליבם. כך נכתב: "זה אלימות, אלימות, חבורת ערסים צעצוע שיש באח, ללא גבולות, שימו לב לין פיזית עם סתיו, צונזר עם קאט ליובל". כאמור, גם בחשבון האינסטגרם הנודע והמוכר של "הפשוטע" נכתב: "קשה לצפייה, סתיו לא אדם קל וכן היא מחרפנת, אבל מה שעשו לה הבנות במקלחת זה חציית גבול וזה לא מצחיק. ככה נראית בריונות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן