אמא של הדייר שניר בורגיל: "אם תנסו להבין למה הוא כל הזמן מתפוצץ, מבטיחה לכם שתשנו את דעתכם"

את הדייר שניר בורגיל כולנו כבר מכירים, זה שעורר לא מעט מהומות בבית "האח הגדול", ואף זומן לשיחת נזיפה של "לפני אזהרה" בחדר האח הגדול, מקבל גיבוי מאמא שלו שאומרת את הדברים הבאים…

אמו של שניר בורגיל, סיגל רואה את השיח הרב השלילי אודות בנה ברשתות החבאתיות ולכן יוצאת להגנתו וכותבת בעמוד האינסטגרם שלה את הדברים הבאים: "לכל בן אדם יש את צורת ההתבטאות הייחודית לו. הדרך שבה בן אדם אומר את הדברים, היא לא באמת מה שקובעת כמה הוא טוב. כי לפעמים יש אנשים שמבינים רק בצורה מסויימת, או שסתם "קופץ הקוף" ולא באמת שולטים בדרך שבה נאמרים הדברים. לערכים שהבן אדם נלחם עליהם, יש יותר משקל בהחלטה על טיב האדם. אנשים שלא מכירים את שניר רואים אותו רק רב וצועק אבל לא מנסים להבין למה, כי זה לא מעניין אותכם, העיקר שיש על מי לצאת. אם תנסו להבין למה הוא כל הזמן מתפוצץ, מה עומד מאחורי זה, מבטיחה לכם שתשנו את דעתכם".

עוד הוסיפה וכתבה: "הוא מצפה שכולם יכבדו בצורה שהוא מכבד, ושלכולם יהיה את הערכים שהוא בא איתם מהבית, וכשזה לא קורה הוא מתעצבן. זאת הבעיה הכי גדולה שלו, האכזבה מאנשים, ואני רואה אותו מתמודד איתה הרבה בבית, אבל יש רגעים שהוא לא מצליח ומתפוצץ. יכול להיות שבמהלך הריבים הוא מגזים ואומר מילים לא מכבדות, הוא יודע אחר כך גם לבקש עליהם סליחה".

לבסוף סיכמה: " אני אישית לא ראיתי ריב אחד שלו שלא היה מוצדק. תמיד עומד מאחורי דעותיו ודבק באמת שלו, גם אם היא לא נעימה לשמוע. נכון, בן אדם אחר היה אולי עושה את זה בנועם אבל שניר לא מצליח, הוא פועל מרגש, וכשהוא עצבני אז יודעים שהוא עצבני, כמו שכשהוא שמח רואים עליו או כשהוא מאוהב. יש אנשים שזכו להכיר את שניר באמת, ותמיד יאהבו אותו ויתמכו בו, גם אם הם לא מראים את זה בפוסטים. הרי כל מי שמגיב בפוסטים ומראה תמיכה בשניר קופצים עליהם בריונים בתגובות שיורדים לפסים אישיים. אבל אני רגועה, כולכם עוד תזכו להכיר את שניר כי הוא הולך להישאר בבית עוד הרבה זמן. אולי שניר טיפה קולני, אבל התומכים שלו הם מים שקטים שחודרים עמוק. אנשים חכמים לא מתרגשים מאנשים קטנים".

כזכור לכולנו, שניר בורגיל דיבר במילים חריפות ואלימות כלפי הדיירת סתיו קצין, שידועה בהתנהגות שלה שמחוללות לא מעט סערות בבית "האח הגדול". במהלך השיחה, אמר שניר לבן: "הבת זונה הזו (הכוונה, סתיו) תמיד גורמת לי לריב איתה. כוסאמא שלה בגבס. המזרובה המזדיינת הזאת. בא לי לבעוט לה בראש, שטן האישה הזו. עוד לא פגשתי דברים כאלה".

זאת ועוד, כפי שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון האח הגדול לא היה יכול להישאר אדיש להתבטאויות מהסוג הזה ולכן אחרי ההתבטאות החריגה במיוחד הזו, הדייר שניר זומן שיחת נזיפה לפני אזהרה. מההפקה נמסר בתגובה בעת המקרה כך: בהפקת האח הגדול וברשת 13 מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה- כלומר אם יתבטא בסגנון הזה שוב יהפוך לדייר על תנאי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן