שניר נגד סתיו: "הבת זונה הזו, בא לי לבעוט בראש של סתיו המזדיינת הזו"

משפחת בורגיל לא נחים לרגע, אחרי שספיר יצאה על סתיו, נדמה שהגיע תורו של אחיה שניר, וכעת? הדייר שניר בורגיל השתמש בלשון אלימה וחריפה מאוד כלפי הדיירת סתיו קצין, בשיחה שקיים עם הדייר בן, בעת ששטף כלים בבית האח הגדול, אמר שניר לבן: "הבת זונה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה. כוסאמא שלה בגבס. המזרובה הזו, בא לי לבעוט לה בראש, שטן" – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

משפחת בורגיל מסרבת להירגע בבית "האח הגדול", רק לפני מספר ימים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי הדיירת ספיר החליטה לצאת על סתיו בכול הכוח, כאשר בין היתר אמרה לה: "לא צריך את האובר נחמדות הזאת של שקל 90, יאללה, אל תמכרי לנו את החארטות שלך, יאללה לכי תשימי עדשות, זה לא ייתן לך עוד דקה של מצלמה להציע את הביצים, את צריכה להציע כל כך הרבה דברים דיי!”.

אלא שאחרי ספיר, הגיע תורו של האח והדייר השנוי במחלוקת, שניר בורגיל דיבר במילים חריפות ואלימות כלפי הדיירת סתיו קצין, שידועה בהתנהגות שלה שמחוללות לא מעט סערות בבית "האח הגדול". במהלך השיחה, אמר שניר לבן: "הבת זונה הזו (הכוונה, סתיו) תמיד גורמת לי לריב איתה. כוסאמא שלה בגבס. המזרובה המזדיינת הזאת. בא לי לבעוט לה בראש, שטן האישה הזו. עוד לא פגשתי דברים כאלה".

פורטל עומרי חיון טוען כי גם אלימות מילולית היא אלימות לכל דבר ועניין, וכעת נשאלת שאלה האם האח הגדול ינקוט בצעד כלשהו נגדו או שיוותר פעם נוספת לביטויי אלימות בולטים שראוי לגנות אותם בתוך בית "האח הגדול" ?

מה דעתכם?

צפו בקטע המלא כפי ששודר בערוץ 26:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן