כרטיס אדום? שניר בורגיל קיבל אזהרה מ"האח הגדול" בעקבות התבטאותו נגד הדיירת סתיו

הבוקר דיווחנו לכם כאן כי משפחת בורגיל לא נחים לרגע, אחרי שספיר יצאה על סתיו, נדמה שהגיע תורו של אחיה שניר, וכעת? העונש מגיע, לאחר הקללות הרבות והאלימות המילולית שבה השתמש שניר בורגיל קיבל נזיפה מהאח הגדול – כרטיס צהוב? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

רק הבוקר דיווחנו לכם כאן כי הדייר שניר בורגיל השתמש בלשון אלימה וחריפה מאוד כלפי הדיירת סתיו קצין, בשיחה שקיים עם הדייר בן, בעת ששטף כלים בבית האח הגדול, אמר שניר לבן: "הבת זונה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה. כוסאמא שלה בגבס. המזרובה הזו, בא לי לבעוט לה בראש, שטן".

כמובן שהאח הגדול לא היה יכול להישאר אדיש להתבטאויות מהסוג הזה ולכן אחרי ההתבטאות החריגה במיוחד הזו, הדייר שניר יזומן לשיחת נזיפה לפני אזהרה. מההפקה נמסר בתגובה: בהפקת האח הגדול וברשת 13 מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה- כלומר אם יתבטא בסגנון הזה שוב יהפוך לדייר על תנאי.

כאמור שניר נחשב לדייר שנוי במחלוקת בבית, ופעמים רבות מוצא את עצמו באינטריגות רבות בבית האח, האם לאחר שקיבל כרטיס צהוב יקבל גם כרטיס אדום? ימים יגידו…

פורטל עומרי חיון טוען כי גם אלימות מילולית היא אלימות לכל דבר ועניין וראוי לגנות אותה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן