פרסום ראשון: בזמן האבל הקשה על קארין באומן, שימי תבורי מקליט שיר חדש

חודשיים כמעט עברו מאז שקארין באומן, ביתה של יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי, הלכה לעולמה – ונדמה שהחיים חזקים מהכול ושימי תבורי ממשיך בדרכו המוזיקלית – מה באמת קרה שם? ואיזה שיר שימי תבורי הולך להקליט? כל הפרטים בכתבה הבאה!

בימים אלו נצפה שימי תבורי כשהוא עובד על שיר חדש בשם "כיסא נוסף", שכתב לו רמי הלוי ביחד עם המלחין קובי אושרת, שהוא הולך להוציא בקרוב, ככל הנראה, אולם התמונות הללו מגיעות אלינו, בבלעדיות, מוקדם מדי, מאז לכתה של קארין באומן ז"ל ממחלת האנורקסיה. האם זהו הזמן הנכון לעורר מחדש את הקריירה המוזיקלית? או שמה היה נכון לחכות עוד זמן ולתת למשפחתו להתאבל כמו שצריך על האובדן הקשה?

כזכור לכולנו, כחודשיים עברו מאז הלכה לעולמה קארין באומן ז”ל לאחר מאבק ארוך שנים במחלת האנורקסיה. מאז יהודית הצליחה לעורר לא מעט דאגה, וזאת לאחר שבנותיה שיתפו את המסר הבא ברשתות החברתיות “אמא שלנו תחיי עבורינו למרות העצב הקשה אנחנו פה עבורך הגענו לחזק אותך סליחה שלא יכולנו להיות יותר ולתת חלק אבל יש ילדים ואחריות אמאל’ה תהי חזקה 16 נכדים יש לך”.

בריאיון המדובר, כפי שפורסם בפורטל עומרי חיון, מתוך מעריב, אמרה יהודית: "אבל דבר כזה נותן לבן אדם שוק בריאותי ופיזיולוגי קשה שיכול להוביל לדברים לא טובים כמו שברון לב, שלא כל לב יכול לשאת אותו. הלב שלי לא יכול לשאת את הכאב הזה. ילדיי מנסים להוציא אותי, בתי קפה, לוקחים אותי בחום ואהבה, אבל בסופו של דבר זה חוזר אליי כל רגע כשאני שוכבת במיטה".

צפו בתמונות:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן