הלם: חודש לאחר מותה של קארין, יהודית באומן חושפת את האמת המצמררת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יהודית באומן החליטה לחשוף, בתיעוד מצמרר ומרגש את התחושות הנוראיות לאחר פטירתה של קארין באומן ז"ל ועל מצבה הרפואי שהתדרדר מאז איבדה את בתה היקרה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הבחינה בכך שיהודית באומן האבלה והכואבת החליטה לחשוף באומץ רב את תחושותיה הנוראיות לאחר פטירתה של בתה היקרה קארין באומן ז"ל. יהודית, התראיינה למעריב, וחשפה וסיפרה כי בטח אתם מבינים כמה קשה. זה מובן מאליו שאמא שמאבדת בת, שנפטרה לה בידיים בטיפול נמרץ".

עוד אמרה כי ושיתפה כי "זה לא היה מוות שלא ראיתי, פשוט ראיתי את המוות הזה במו עיני. איך הרופא ביקש ממני להיפרד ממנה ואני מסתכלת על המוניטור ואני רואה איך לאט לאט הלב שלה עוצר, איך אפשר לתאר לעצמו כמה זה קשה לראות ולחוות שהילדה פשוט מתה לי בידיים". עוד אמרה כי "זה שבר לי את הלב לרסיסים, וגם לפני שהיא נפטרה לא הייתי בשיא בריאותי".

יהודית ממשיכה ואמרת כי "אבל דבר כזה נותן לבן אדם שוק בריאותי ופיזיולוגי קשה שיכול להוביל לדברים לא טובים כמו שברון לב, שלא כל לב יכול לשאת אותו. הלב שלי לא יכול לשאת את הכאב הזה. ילדיי מנסים להוציא אותי, בתי קפה, לוקחים אותי בחום ואהבה, אבל בסופו של דבר זה חוזר אליי כל רגע כשאני שוכבת במיטה". לסיום, באותו הראיון, יהודית מסרה תודה גדולה לפולה בליק הקוסמטיקאית שדאגה לארגן את סידור האזכרה ל-30 בבית הכנסת ותמכה בה בלי כל פיצוי או פרסום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן