הלם: יהודית באומן במסר מצרר כחודש לאחר מות קארין באומן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אמש, יהודית באומן ומשפחתה ערכו טקס מצוצמם של הנחת המצבה לקארין באומן ז”ל בבית העלמין ירקונים בפתח תקווה. יהודית השבורה הוציאה אמירה מטלטלת ודרמטית. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי חודש עבר מאז הלכה לעולמה קארין באומן ז”ל לאחר מאבק ארוך שנים במחלת האנורקסיה. כעת, יהודית הצליחה לעורר לא מעט דאגה מאז, וזאת לאחר שבנותיה שיתפו את המסר הבא ברשתות החברתיות “אמא שלנו תחיי עבורינו למרות העצב הקשה אנחנו פה עבורך הגענו לחזק אותך סליחה שלא יכולנו להיות יותר ולתת חלק אבל יש ילדים ואחריות אמאל’ה תהי חזקה 16 נכדים יש לך”.

כאן המקום לספר לכם כי אמש, יהודית החליטה לשתף את תמונות המצבה של קארין שעליה נכתב “קארין שלנו. בתנו אחותנו ודודתנו היקרה והאהובה, נשמה זכה וטהורה. קארין באומן בת יהודית ופיטר, נשמתך זורמת בליבנו ובנשמתנו לעד. ילדה של אמא לנצח”. לצד תמונת המצבה יהודית חשפה את המסר המצמרר הבא.

לסיום, כך כתבה באומן, “ילדה של אמא חכי לי אני באה.” העוקבים יצאו מיד בתגובות דואגות. אחת העוקבות כתבה “זה עצוב מאוד. לא קל אבל חס וחלילה את לא באה אליה, יש לך משפחה וילדים פה שצריכים אותך. תחיי בשבילך בשבילם וגם בשביל קארין, שיהיו רק בשורות טובות.”

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן