מרגי בהודעה דרמטית: "אני עוזב את הארץ"

לא תאמינו אבל, מרגי.. כן כן, מרגי הולך לעזוב אותנו, מתי יחזור? האם יחזור? ומה הסיבה לעזיבה שלו? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם כל הפרטים!

רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הכוונות של מרגשי לעזוב את הארץ, עתה הכוונות הופכות למציאות של ממש, כידוע הכוכב יהונתן מרגי חי על קו ישראל ארצות הברית מזה תקופה עקב ניסיונותיו לפתח את הקריירה שלו אל מעבר לים. כאן המקום לספר ולחשוף לכם כי זמר הפופ עתיד לבצע צעד משמעותי בסגנון חיו. נחשוף לכם כי חלק מניסיונות קידום הקריירה הבינלאומית שלו והרצון שלו לפרוץ בתעשיית המוזיקה באמריקה, הפנים הכוכב הלוהט כי יהיה עליו לבלות את מרבית זמנו מעבר לים.

הזמר יהונתן מרגי טס אמש (יום חמישי) על מטוס בדרכו ללוס אנג'לס, והחליט לעזוב את ישראל. כך רשם בחשבון האינסטגרם שלו: "מהרבה סיבות, הפעם זה מרגיש לי כמו התחלה חדשה. אני הולך להתגעגע אליכם כל כך".

עוד הוסיף: "המשפחה שלי, ההורים שלי, אחי ושתי אחיותיי, החברה שלי, החברים שלי וכמובן אתם. אני אוהב אתכם ורוצה להודות לכולכם שתמיד הייתם כאן בשבילי. אני הולך להגשים את החלומות שלי. זה הזמן שלי לפרוש כנפיים".

מרגי כמובן גם התייחס לאתגר החדש בחייו: "אני מסכן עכשיו הרבה, אולי יותר מידי, זה מטורף, אבל אני לא פוחד משינוי. אני נרגש להראות לכולם, כולל לעצמי, איך יראה הפרק הבא של חיי".

זו כנראה גם הסיבה שבגללה סירב להצעתה של האקסית (כן כן, נועה קירל) להופיע עימה בפארק הירקון בספטמבר, באחת מ-2 הופעותיה.

נאחל למרגי הצלחה בדרכו החדשה! אנחנו כבר מתגעגעים…

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן