מה קורה פה? הזמר מרגי מ״הכוכב הבא״ עוזב את ישראל

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הכוכב יהונתן מרגי העוסק בימים אלו בקידום הקריירה הבינלאומית שלו החליט לחדול מללון בבתי מלון ולמצוא דירה קבועה בלוס אנג'לס.

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כידוע הכוכב יהונתן מרגי חי על קו ישראל ארצות הברית מזה תקופה עקב ניסיונותיו לפתח את הקריירה שלו אל מעבר לים. כאן המקום לספר ולחשוף לכם כי זמר הפופ עתיד לבצע צעד משמעותי בסגנון חיו. נחשוף לכם כי חלק מניסיונות קידום הקריירה הבינלאומית שלו והרצון שלו לפרוץ בתעשיית המוזיקה באמריקה, הפנים הכוכב הלוהט כי יהיה עליו לבלות את מרבית זמנו מעבר לים.

הכוכב כנראה הפנים שבמקום לנדוד בין מלונות הוא שכר דירת קבע של ממש. בדירה, יעביר את הזמן כאשר הוא מגיע ללוס אנג'לס על מנת לעבוד על חומרים. עוד נספר לכם כי בנוסף לניהול הקריירה שלו כאן בישראל, מרגי עומד להשקיע את מרבית זמנו "בפריצה הגדולה" אל שוק השואו ביז הבינלאומית ועל פי יודעי דבר עומד להעביר זמן ניכר, לפחות בתקופה הקרובה בלוס אנג'לס.

לסיום, לפני שהוא עתיד לעבור אל מעבר לים הגיע היום מרגי לאירוע פתיחת חנות קונספט חדשה בקניון עופר רחובות, להם כידוע הוא משמש כפרזנטור. שם פגש בדוגמנית עדן פינס והשניים אף צולמו יחד. צילום: רפי דלויה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן