צפו: התמונה של שניר בורגיל עם האבקה הלבנה שמסעירה את הרשת

לא האמנו: בית "האח הגדול" ממשיך לספק לנו כותרות עסיסיות בזו אחר זו, אולם מלבד מעלליהם של דיירי הבית במהלך שהותם, נחשפת עתה גם תמונה שנויה במחלוקת, של שניר בורגיל, דייר בבית "האח הגדול", מתוך אתר היכרויות, שלצד התמונה מלבד קוקטיילים אלכוהליים, קשה שלא להבחין גם באבקה חשודה – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

את הדייר שניר אף אחד מאתנו לא יכול לפספס, הוא בן 27 מעומר, במקור משימענה (התיישבות בדרום הר חברון). בעל מפעל לאלומיניום. רוכב על אופנועי שטח, אוהב מרחבים וטבע. קשה לו עם העיר, הצפיפות והרע, ובימים אלו הוא מתפקד על תקן דייר בבית האח. ככל שהימים חולפים, נחשפים עוד ועוד פרטים מחייו האישיים של שניר בורגיל טרם כניסתו לבית האח הגדול, והפעם – תמונה חדשה שלו מאתר היכרויות עם אבקה חשודה.. בצבע לבן!

עוד לפני שבוגריל, דייר שנוי במחלוקת בימים אלו הנמצא בבית "האח הגדול", הכיר את הדיירת שי והשניים הפכו לזוג אוהב עם המון פרפרים בבית המפורסם ביותר במדינה, היה פרופיל באתר היכרויות. סך הכול עד כאן נשמע מאוד לגיטימי, אלא שבתמונה שלו מסתתרים, מלבד צמד דרינקים מגרים במיוחד, גם שורות (4 במספר, אבל נו, מי סופר?!) של חומר לבן חשוד במיוחד. וכאן נשאלת השאלה באיזה חומר מדובר? אולי ריטלין? אולי סוכר מעוך כמו שסתיו מועכת בכוס הקפה שלה מדי יום? או שאולי בכלל סוכרזית יש בורגיל שומר על המשקל?! אנחנו ניתן לכם להחליט!

זאת ועוד, שניר בורגיל ממשיך לעורר סערות רבות מלבד אותה אבקה לבנה וחשודה, רק הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי למי שעוקב בהדיקות אחרי ערוץ 26, בטח גם יודע שחברים של ניר באו לצעוק לו חיזוקים, ובין היתר צעקו לו "אברהם אחלה", כאשר הוא בכלל שמע: "שניר תתרחק מאברהם", ולכן החליט לפתוח עליו ללא הכרה. אמא של שניר, שראתה את כל הבאלגן מרחוק לא נותרה אדישה והגיעה גם היא לצעוק לו! אמא של שניר צעקה לו: שניר, זאת אימא, אברהם חבר", אבל מה באמת שמע שניר? "אברהם נחש", ומשם הכול היסטוריה עד הריב המתוקשר הבא בבית האח.

מערכת עומרי חיון לבנה מתמיד!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן