שניר נגד אברהם: "הוא לא ברמה של ספיר הוא גרב לידה, תמיד היא בורחת בני זוג נחותים ממנה"

בית "האח הגדול" ממשיך לעורר מהומות ולחולל סערות, אחרי עזיבתו המפתיעה של גיא איתן את הבית, נדמה כי יתר הדיירים מסרבים לתת לבית להירגע, והפעם שניר נגד אברהם – סיבוב שני! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים

את הדייר שניר אף אחד מאתנו לא יכול לפספס, הוא בן 27 מעומר, במקור משימענה (התיישבות בדרום הר חברון). בעל מפעל לאלומיניום. רוכב על אופנועי שטח, אוהב מרחבים וטבע. קשה לו עם העיר, הצפיפות והרע, ובימים אלו הוא מתפקד על תקן דייר בבית האח.

מעללי האח הגדול מסרבים להסתיים! למי שעוקב בהדיקות אחרי ערוץ 26, בטח גם יודע שחברים של ניר באו לצעוק לו חיזוקים, ובין היתר צעקו לו "אברהם אחלה", כאשר הוא בכלל שמע: "שניר תתרחק מאברהם", ולכן החליט לפתוח עליו ללא הכרה. אמא של שניר, שראתה את כל הבאלגן מרחוק לא נותרה אדישה והגיעה גם היא לצעוק לו!

אמא של שניר צעקה לו: שניר, זאת אימא, אברהם חבר", אבל מה באמת שמע שניר? "אברהם נחש", ומשם הכול היסטוריה!

אמם של שניר וספיר כתבה היום בפייסבוק הבהרה: "לאור כל הפוסטים והתגובות על ליל אמש, המשפחה החליטה להגיב ולתאר את השתלשלות הדברים. בשעות הערב הגענו מלווים בחברים על מנת לצעוק לשניר וספיר בתקווה שיקבלו כוחות. לצערנו הבנו ששניר שמע משפט שלא נאמר על ידנו, יש לציין שבעזרת דיירים אחרים שכל אחד שמע משהו אחר, ומתוך כך הוא הבין שצעקנו לו להתרחק מאברהם, כשהאמת היא אחרת לגמרי. אנחנו אוהבים את החיבור שלו עם אברהם, זה מראה את הצדדים הטובים שאנחנו מכירים בשניר ואנחנו מעודדים את החיבור הזה. ברגע שהבנו שכבר הכניסו אותם לבית החלטנו להמתין בקרבת מקום ולחכות להזדמנות לצעוק שוב כדי לתקן את מה שקרה.

"בשעת הלילה צעקנו לו שוב, במטרה שיבין שלא אמרנו לו להתרחק מאברהם, חזרנו וצעקנו 'שניר, אברהם חבר'. ושוב חלק מהדיירים אמרו לשניר שהם שמעו שצעקו שאברהם נחש. כל הבלבול הזה גרם לשניר ללכת אחורה, להכניס אותו לסערה פנימית שגרמה לו להגיד דברים מתוך כעס ובלבול. אנחנו מבהירים כי לא היה שום כוונה לתוצאה שקרתה ושהמשפחה תומכת בקשר של אברהם עם ספיר ושל אברהם עם שניר ולמרות כל מיני פרסומים שרצים ברשת, אין כאן אסטרטגיה. מה שעומד לנגד עינינו זה האושר שלהם ולא העושר שלהם. מי שחושב אחרת אולי כדאי שיעשה אצלו את החושבים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן