צפו: רותם סלע ואסי עזר נפרדים משאול גרינגליק ז"ל

ביום שלישי האחרון התבשרה מדינת ישראל על נפילתו של שאולי גרינגליק ז"ל בקרבות ברצועת עזה, נפילתו צמררה את כל המדינה, על רקע הביצוע שלו לפני מספר שבועות בתכנית "הכוכב הבא". עתה רותם סלע ואסי עזר נפרדים ממנו, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים.

כך כתב אסי עזר בחשבון האינסטגרם שלו: "שאולי היקר נפל בעזה. נפגשנו רק פעמיים. בראיון לפני האודישן לכוכב ובאודישן עצמו. פגישות קצרות. אבל לא היה צריך יותר מזה כדי לראות את הקסם שבו",ו, "איש חייכן. כזה שאתה מיד רוצה שיהיה חבר שלך".

עוד הוסיף: "זמר בחסד, עיניים טובות. ועכשיו הוא איננו. אני מבקש לשלוח את תנחומי, בשמי ובשם כל צוות התוכנית. הלב של כולנו מלא צער. הלוואי והסיוט הזה יגמר כבר".

רותם סלע, כתבה גם היא פוסט פרידה עצוב במיוחד בחשבון האינסטגרם שלה. "שאולי… הלב מסרב להאמין… הגעת למפגש הראשון שלנו וישר הכנסת איתך כל כך הרבה שמחה ואור ישבת מוקף במשפחה היפה שלך שהסתכלה עליך בגאווה עם עיניים נוצצות", כתבה סלע. "מה עובר עליה עכשיו? אני אפילו לא מסוגלת לדמיין… הקסמת אותנו, הצחקת אותנו, אפילו קמנו לרקוד יחד. כמה יופי, כמה כישרון, כמה עצב…פשוט בלתי נתפס. איזו מציאות נוראית".

לבסוף אמרה: "הלב שלי שבור אני שולחת תנחומים וחיבוק חזק למשפחה, שלא תדעו עוד צער. תשיר ותרקוד למעלה ילד יפה תואר שכמוך, תראה לכולם שם כמה אתה כוכב".

כזכור, הבוקר פרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי במהלך התכנית, כשהוא שר את שירו של חנן בן ארי "עטלף עיוור" יצא שאולי מהלוחמה על מנת להתמודד בתכנית, ואמש כאמור, התבשרנו על לכתו העצובה. מי שלא היה יכול להישאר אדיש לפרסומים היה עדן חסון, שופט התכנית, ששיתף בשיחה בינו ובין המתמודד ז"ל.

אמש פרסם עדן חסון צילום מסך בחשבונו באינסטגרם של 2 הודעות ששלח לו גרינגליק; אחת בחודש ספטמבר אשתקד, ואחת חדשה רק לפני פחות משבועיים. חסון, שלא ענה להודעות בזמן אמת כי ככל הנראה פספס אותה, עשה זאת כעת בלב שבור ודואב.

"הלוואי שהיית איתנו. הייתי חולק איתך במה שרק היית בוחר. תודה על מה שעשית בשביל המדינה. לא הגיע לך ללכת. היית אמור לחיות חיים מלאים ושמחים. בהיכרות הקצרה שלנו היית אדם שמח.

"מקווה שטוב לך למעלה. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים", חתם באימוג'י של לב שבור. על רקע השיחה שיתף חסון בתחושותיו הקשות לאור הטרגדיה וכתב: "כואב לי".

מערכת הפורטל משתתפת בצער המשפחה הכבד!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן