צפו: זו ההודעה הכואבת והמצמררת ששלח שאולי גרינגליק ז"ל לשופט עדן חסון

על מותו של שאולי גרינגליק ז"ל, משתתף "הכוכב הבא" בעונה האחרונה, כולנו שמענו אתמול, עתה עדן חסון, שופט התכנית חושף התכתבות כואבת במיוחד בין החייל שנהרג לבינו, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

ביום שלישי האחרון התבשרה מדינת ישראל על נפילתו של שאולי גרינגליק ז"ל בקרבות ברצועת עזה, נפילתו צמררה את כל המדינה, על רקע הביצוע שלו לפני מספר שבועות בתכנית "הכוכב הבא".

במהלך התכנית, כשהוא שר את שירו של חנן בן ארי "עטלף עיוור" יצא שאולי מהלוחמה על מנת להתמודד בתכנית, ואמש כאמור, התבשרנו על לכתו העצובה. מי שלא היה יכול להישאר אדיש לפרסומים היה עדן חסון, שופט התכנית, ששיתף בשיחה בינו ובין המתמודד ז"ל.

כאמור, אמש פרסם עדן חסון צילום מסך בחשבונו באינסטגרם של 2 הודעות ששלח לו גרינגליק; אחת בחודש ספטמבר אשתקד, ואחת חדשה רק לפני פחות משבועיים. חסון, שלא ענה להודעות בזמן אמת כי ככל הנראה פספס אותה, עשה זאת כעת בלב שבור ודואב.

"הלוואי שהיית איתנו. הייתי חולק איתך במה שרק היית בוחר. תודה על מה שעשית בשביל המדינה. לא הגיע לך ללכת. היית אמור לחיות חיים מלאים ושמחים. בהיכרות הקצרה שלנו היית אדם שמח.

"מקווה שטוב לך למעלה. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים", חתם באימוג'י של לב שבור. על רקע השיחה שיתף חסון בתחושותיו הקשות לאור הטרגדיה וכתב: "כואב לי".

מערכת הפורטל משתתפת בצער המשפחה הכבד!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן