זה היה מהיר: נועם טור בזוגיות חדשה

זוגיות חדשה? לגמרי כן! נועם טור הספיק להתגבר במהרה על הפרידה מקרן פלס, ובימים אלו הוא משיק זוגיות חדשה (ישנה?) -יצאנו לבדוק מה באמת קורה שם, וחזרנו עם תשובות! כל הפרטים בכתבה הבאה.

מי שלא מבזבז זמן ובימים אלו כבר מתחזק מערכת יחסים טרייה הוא לא אחר מאשר נועם טור. רוצים לדעת מי המאושרת? מדובר בשלי לביא, בת 32, בעלת סטודיו לאימונים פונקציונאליים וגרושתו השנייה של אלי פיניש.

ללביא ופיניש בת אחת בת חמש. השניים התגרשו באוגוסט 2020 לאחר שלוש שנים של נישואים.

כפי שפרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון בעבר, כך כתבה קרן פלס על הפרידה מנועם טור אחרי 13 שנים ו-2 ילדים משותפים:"מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו"

בפוסט שפרסמה קרן פלס בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "זאת התמונה הראשונה שלנו יחד. עודד צילם אותה ב20 למאי 2011 בשעה 8:46 בבוקר, על רקע קשת של אופטימיות, כפי שהאמנו שצריך לחיות וכפי שאנחנו מאמינים גם עכשיו. החיים ואהבת החיים הביאו לעולמנו שני תינוקות, שגדלו להיות שני עולמות ומלואם ואת אחותם שאימצנו ואימצה אותנו בחזרה. מאז ולתמיד המשפחה שלנו שלמה".

עוד הוסיפה: "כל שבר או משבר רק קרבו אותנו יחד, להיות חברים יותר טובים, להבין את חוסנה של אהבת אמת ולהיות משפחה שתמיד ניצבת מול עינינו, לפני הכול, גם עכשיו כשדרכנו כזוג נפרדות. אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו. בטוב או ברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן