בגידות? ממש לא! כל האמת סביב הפרידה של קרן פלס ונועם טור נחשפת!

היינו כחולמים: קרן פלס הודיעה על פרידתה מנועם טור, ואינספור לבבות נשברו. אבל נשאלת השאלה מה באמת קרה שם, מה הוביל לפרידה, והאם השמועות על מערכת יחסים פתוחה היו באמת נכונות ומדויקות? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

"מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו", כך כותבת קרן פלס על הפרידה מנועם טור וקרן פלסף אחרי 13 שנים יחד ו-2 ילדי משותפים.

בפוסט שפרסמה קרן פלס בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "זאת התמונה הראשונה שלנו יחד. עודד צילם אותה ב20 למאי 2011 בשעה 8:46 בבוקר, על רקע קשת של אופטימיות, כפי שהאמנו שצריך לחיות וכפי שאנחנו מאמינים גם עכשיו. החיים ואהבת החיים הביאו לעולמנו שני תינוקות, שגדלו להיות שני עולמות ומלואם ואת אחותם שאימצנו ואימצה אותנו בחזרה. מאז ולתמיד המשפחה שלנו שלמה".

עוד הוסיפה: "כל שבר או משבר רק קרבו אותנו יחד, להיות חברים יותר טובים, להבין את חוסנה של אהבת אמת ולהיות משפחה שתמיד ניצבת מול עינינו, לפני הכול, גם עכשיו כשדרכנו כזוג נפרדות. אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו. בטוב או ברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן