הלם: שלי אבנשטיין מ"בואו לאכול איתי" טוענת לעריכה מגמתית

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם הפעם על משתתפת "בואו לאכול איתי", שלי אבנשטיין, אשר נמצאת בימים אלה תחת מתקפת רשת. זאת, לאחר שידור שני פרקים בכיכובה. ככה זה כשחיים על חשבון ההורים. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. הפורמט הקולינרי המצליח מבית חברת ההפקות של אבי ארמוזה "בואו לאכול איתי" המשודרת בערוץ "כאן11" נחשבת לסדרת פולחן, אשר יצרה לא מעט כותרות בעונתה הנוכחית. שלי אבנשטיין, שמשתתפת בימים אלה בסבב האחרון לעונה, ספגה ביקורת רבה על התנהלותה בפרקים ששודרו עד כה, הן מצד שאר משתתפי התוכנית והן מצד הצופים שהגיבו ברשתות החברתיות.

כאן המקום להזכיר לכם כי כצעדי התגוננות אל מול האש הצולבת ובתזמון מעניין לאחר שבפרק ששודר אמש, פרצה בבכי לאחר הביקורת שהפנה כלפיה המשתתף אבינועם נתנאל, היא פרסמה לאחרונה פוסט וסרטון הבהרה שבהם כפרה בטענות המופנות כלפיה על בטלנות ושחצנות. אבנשטיין כתבה כי "בוקר טוב, מאיפה מתחילים? הנה אני בדרכי לעבודה, למשרה המלאה שיש לי, לקרוע את התחת שלי, לערוך סרטונים ללקוחות שאני צילמתי בימי צילום מאוד ארוכים ומפרכים כי אני עובדת בשביל הכסף שלי".

עוד הוסיפה כי "אבל כמובן שאתם לא מבינים שערכו אותי בצורה מגמתית כדי להתאים לתבנית שהם שמו אותי בה. הם פשוט קטעו את כל השלב שאני יוצרת תוכן לעסקים ורק השאירו את זה שאני אומרת 'אם אני אפול אז יש לי את ההורים שלי שיעזרו לי'. מקווה שכל העוקבים החדשים פה יבינו שאני קורעת את התחת בשביל להגשים את עצמי".

המשתתפת לא הסתפקה בסרטון שפרסמה, הגדילה ראש והגיבה גם בקבוצות השונות של התכנית "התרגשתי נורא בארוחה הראשונה וכנראה מהלחץ יצאו כמה משפטים שאני אפילו לא זכרתי שאמרתי ושאני מתחרטת עליהם". מה דעתכם על העניין? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן