הלם בתעשייה: בר זומר חושפת באומץ רב ומפתיע את הדבר הבא

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית היפיפייה אשר הפכה לאמא טרייה, חשפה באומץ ברשתות החברתיות על הקשיים שבדרך כלל לא עולים לאינסטא. בנוסף חשפה על ההתמודדות עם ההורות הטרייה. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם העניין הבא. כמעט חודשיים עברו מאז הפכו בר זומר ובעלה אביב כהן להורים בפעם הראשונה בחייהם לבתם, מילה. כעת, חושפת הדוגמנית והאמא הטרייה את הקושי המוכר לכל אם בתחילת דרכה. בפוסט שפרסמה שיתפה הדוגמנית וכתבה כי "הימים האחרונים עם מילוש לא פשוטים, לא יודעת אם זה קפיצת גדילה, גזים או סתם פינוק, כי אני בעצמי לא יודעת".

עוד כתבה כי "מרגישה במין לופ של אוכל, בכי, ידיים ומעט מאוד שינה, זה הגיוני, זה בסדר. "אני כותבת את זה כדי לפרוק ולשתף בכמה שלפעמים אני לא בסדר בתחושות שלי. לא הכל ורוד ולא הכל מסתדר איך שרוצים. פתאום כל מה שהוא אני נדחק קצת לפינה. פתאום התסכול של מה אני עושה לא נכון. יש ימים כאלה אתמול היה אחד מהם. אחד מיני רבים שבהם ריגשית הרגשתי לא בסדר".

עוד הוסיפה וכתבה כי "אתמול אביב שאל אותי למה אני נראית עצובה, אמרתי לו את האמת קשה לי, הימים האחרונים במיוחד. הוא ניסה לעודד אבל אמרתי לו שאין צורך. אני לא מחפשת עידוד אלא מקום לפרוק. כרגע בנקודה שאני נמצאת בה אני חווה קושי. לפעמים לבוא ולהגיד אני לא בסדר, או להסתכל לקושי בעיניים, מבלי לתרץ, למה, איך וכמה, עוזר".

לסיום, חשפה הדוגמנית כי אתמול היא הגיעה לאירוע השקה, ונשאלה על ידי הסוכנת שלה למה היא נראתה כאילו זה לא מעניין אותה להיות שם, ועל זה היא אמרה כי "הגעתי מרוקנת ועם מעט מצב רוח, וכנראה שראו את זה. היום חוגגים בר זומר ובעלה אביב, ארבע שנות נישואים, והזוג החליטו לצאת לראשונה מאז הלידה על מנת לחגוג יחד עם חגיגות הנישואים". שתפו אותנו בתגובות מה דעתכם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן