גילי כהן נכנס באוהד בוזגלו על 200 קמש

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי חילופי דברים קשים תועדו בין אוהד בוזגלו ליוצא האח הגדול גילי כהן, שהתקשר אל אוהד על מנת לסגור חשבון בשידור חי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בתוכנית האינטרנטית של כוכב האח הגדול לשעבר גילי כהן, הוא חשף הודעה שקיבל מכוכב הבוזגלו'ס אוהד בוזגלו לאחר שיחה שערך עם כוכבת הרשת וזוגתו טל הרוש. בהודעה כתב בוזגלו לכהן "מה יהיה איתך סמרטטת, אתה לא נרגע?". בעקבות כך, כהן החליט לסגור חשבון בשידור חי, חייג לבוזגלו ובין השנים נפתחו חילופי דברים קשים.

להלן תמלול השיחה. גילי כהן: "אוהד זה הסמרטטת" אוהד בוזגלו: "וואלה אתה האמא של הסמרטטת" גילי כהן: "ואתה מה?" אוהד בוזגלו: "אתה סמרטוט גילי, מה אתה רוצה רייטינג, 8 צופים, 12 כמה יש לך?" גילי כהן: "אני רוצה רייטינג ואתה יא אלטע זאכן, יא ריק מתוכן מה אתה רוצה, יא מסכן?" אוהד בוזגלו: "יא אפס כמה צופים יש לך?" גילי כהן: "ארבע צופים אבל על אמת" אוהד בוזגלו: "אז עכשיו יהיו שמונה?" גילי כהן: "לא, ירדו שתיים, היו שתי בחורות באו אליך הביתה" אוהד בזוגלו: "אתה סלב על, תמשיך ללכלך על אנשים ולתפוס כותרות על אנשים שהם בכותרות, כולה יעלה לך למאה" גילי כהן: "תמשיך לספר על הכיבושים שלך במיטה, ואין בך כלום יא גמד מטומטם".

ואנחנו ממשיכים. אוהד בזוגלו: "אתה היית מעריץ שלי, יש לי צילומי מסך שלך אתה מחמיא על הנשים שאני מעלה, שכחת שהיית מעריץ שלי יא סמרטוט" גילי כהן: "אתה בן אדם מדומיין" אוהד בוזגלו: "אם תדבר עוד קצת אני אעלה את כל ההודעות שלך, אתה סמרטוט, מי אתה מה אתה, יאללה יאללה סע" דודו כהן: "אוהד לא תגיע לנעליים של האחים שלך". לסיום, שתפו אותנו בתגובות מה דעתכם על הדיאלוג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן