אייל גולן ודניאל גרינברג מכריזים על קאמבק מטורף

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם הפעם על אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג. האם מדובר בקאמבק רשמי? "שלי, אשכרה שלי". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי במסיבת יום הולדת גרנדיוזית, דניאל גרינברג ואייל גולן חגגו למיאל ורון את יום הולדתם בהפקה מרהיבה עם כל הדמויות האהובות על הילדים, דוכני מזון, כוכבי ילדים, בריכה שמוכנה לבלאגן ודוכני מזון כמו שכתוב בספר. דניאל, החליטה לכתוב כי "בוקר אור מלאכים של אמא, הרמתי לכם מיני הפקת יום הולדת. כל הדמויות שהם הכי אוהבים, הקמות, הקמות הקמות, מיאל ורון חגיגות יום ההולדת".

עוד הוסיפה כי "עמדת המזון? מישהי הולכת לחגוג על העמדה היום, איזה ברמה אמאלה". בסטורי נוסף היא העלתה תמונה של אייל מתפלל שחרית עם הטלית וכתבה כי "איזה הופעה נתת אתמול אבוש, וואו בהצלחה גם היום, תשרוף את הבמה וכמובן תהיה לנו בריא". יום לפני כן, דניאל הייתה בהופעה בקיסריה ביחד עם הילדים וכתבה משפט שדי הסגיר את המצב בין השניים.

"מה הקשר פתאום בקבוקי מים, חטיפים, עגלות, טיטולים, מגבונים, תמונת מצב. אני עומדת מסתכלת על אייל, מסובבת את הראש ורואה שני מלאכים קטנים ואז נופל לי שהם שלי…כאן איתי, אשכרה שלי, שיהיו לי בריאים אמן" כתבה גרינברג לסיום. מה דעתכם על העניין? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן