חדשות עצובות בביצה: מיכל הקטנה ובעלה נפרדו סופית

רבות דובר עליה, ורבות עוד ידובר – אבל הפעם, דבר אחד בטוח, מיכל הקטנה ובעלה – כבר לא! מה באמת קרה שם? והאם זה סופי? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

מי לא מכיר את מיכל הקטנה?! מיכל ויצמן (נולדה ב-9 בנובמבר 1982) היא שחקנית, כוכבת ילדים, זמרת וסופרת ילדים ישראלית, המוכרת גם בשם הבמה מיכל הקטנה, והפעם יש לנו חדשות עצובות לבשר לכם בהקשרה.

25 שנות נישואים ולא פחות משישה ילדים (שישה? כן, שישה!) משותפים הגיעו לסיומם הפעם רשמית, כשמיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן נפרדו ובחרו להמשיך את חייו כל אחד בנפרד. למרות שהזוג הצליחו לשמור את זה הרחק מאור הזרקורים כבר מזה כשלושה חודשים שהשניים כבר לא מתגוררים יחדיו תחת אותה קורת גג, לאחר שויצמן עזב את הדירה המשותפת והותיר את מיכל הקטנה לבדה.

כוכבת הילדים המוכרת והאהובה, אף רמזה לא פעם ולא פעמיים ברשתות החברתיות על הפרידה מבעלה, איש העסקים המוכר, כשנשאלה על ידי עוקבייה איפה ניר והשיבה: "לא יודעת איפה ניר? תשאלו אותו".

כזכור לכולנו, בעבר כבר חוו הזוג האוהב לא מעט קרייססים, משברים, ופרידות, שבמהלכם גם עזב ניר את הבית המשותף, אבל לבסוף הם תמיד צלחו את המשבר, התגברו על הקשיים, וחזרו להיות יחד, אלא שהפעם נראה כי הסיכוי הוא קטן יותר והזוג נפרד סופית.

בחודש מאי, דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון האם מיכל הקטנה, כוכבת הילדים מיכל ויצמן ובעלה ניר חווים קשים בנישואין? על פי התשובה של בתם יולי לא כל כך ברור, כאשר עוקבים שאלו אותה לגבי העובדה שאב המשפחה לא נוכח איתם בחופשות המשפחתיות, כנראה בלי קשר להיות איש עסקים. יולי השיבה לאותו עוקב: "וואו כמה שאלות כאלה, שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי, אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי, ואת המשפחה שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות, כי בסוף אין כמו משפחה". יש לציין כי לאחר מכן היא מחקה את הסטורי המדובר לאחר שעלו ההשערות.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן