בלתי נתפס: האם מיכל הקטנה מתגרשת? "הלוואי שיהיה סוף כמו באגדות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בתה של מיכל הקטנה, יולי השיבה לאותו עוקב: "וואו כמה שאלות כאלה, שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי, אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי, ואת המשפחה שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות, כי בסוף אין כמו משפחה". יש לציין כי לאחר מכן היא מחקה את הסטורי המדובר לאחר שעלו ההשערות. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לא הרבה אימהות זוכרות את חוויית הלידה כקלה ומאושרת, אבל בשביל מיכל ויצמן המוכרת יותר ככוכבת הילדים מיכל הקטנה, זו חוויה קלילה עד מעוררת קנאה. עם שישה ילדים שאיתם היא מבלה ולא מפסיקה לתעד את החופשות והבילויים המשותפים ואין ספק שזה ניכר גם בתשובות שלהם.

אבל האם מיכל הקטנה, כוכבת הילדים מיכל ויצמן ובעלה ניר חווים קשים בנישואין? על פי התשובה של בתם יולי לא כל כך ברור, כאשר עוקבים שאלו אותה לגבי העובדה שאב המשפחה לא נוכח איתם בחופשות המשפחתיות, כנראה בלי קשר להיות איש עסקים. יולי השיבה לאותו עוקב: "וואו כמה שאלות כאלה, שאלה מאוד אישית שקשורה להורים שלי, אני אוהבת את אמא שלי ואת אבא שלי, ואת המשפחה שלי ומתפללת שהסוף יהיה כמו באגדות, כי בסוף אין כמו משפחה". יש לציין כי לאחר מכן היא מחקה את הסטורי המדובר לאחר שעלו ההשערות.

בריאיון לאתר החדשות, חושפת מיכל גם את הדרך המפתיעה שלה להביא את הילדים הבאים, לאור העובדה שבעלה ניר ויצמן פחות משתף פעולה: "יש לי 18 עוברים מוקפאים. אני רוצה להמליץ לכל אישה באשר היא, ללכת ולהקפיא ביציות. אני הקפאתי כשהייתי בת 34, זאת אומרת שהעוברים שלי צעירים וטובים והרחם שלי מעולה, הכל תקין, המכונה עובדת".

"ככל ששניר לא רצה עד ילדים – אני עוד יותר רציתי", המשיכה ויצמן. "בסוף אמרתי לו 'אתה לא תחרוץ את גורלי, זה מה שאני רוצה וזה מה שיהיה'. עברתי הפלה, כל מיני עניינים כאלה. פתאום כשאני בביוץ ואני בלחץ ועכשיו צריך אז הוא פתאום לא בארץ ולא יכול. אז אמרתי לו 'תקשיב, אל תשחק איתי משחקים, תביא לי את הזרע שלך ואני אתמודד, תודה'. הלכתי למעבדה ועכשיו אני לא תלויה. אם אני אגיע לעשרה ילדים, זה כמו לזכות מקום ראשון באירוויזיון".

על המשברים עם הבעל אמרה מיכל: "ניר ואני יחד 25 שנים. כשהכרתי אותו הייתי בת 18, מלצרית, והיום אני בכלל 'מיכל הקטנה', דמות ציבורית. אתה מתקדם בחיים. שנינו עובדים בעבודה מאוד תובענית, קרייריסטים, שישה ילדים. המשבר האחרון שיצא, זה לא המשבר היחידי שהיה לנו. המשברים שלנו מגיעים רק מהמקום שאנחנו פותחים כל פעם פער. שנינו שוחרי שלום, אין אצלנו צרחות, זה לא שם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן