אלינה (אלין) לוי: "אבא היה אלים, אימא בסכנת חיים, אני לא הייתי קיימת"

שנים רבות וטובות עברו מאז שנכנסה אלינה (אלין) לוי לבית "האח הגדול", ומאז היא חלק בלתי נפרד מהתעשייה המקומית. אחרי לימודי משחק ותכנית רדיו, היא מנצלת את הבמה שזכתה לה לעשייה נעלה יותר, היא משתפת בכאב: "אבא היה אלים, אימא בסכנת חיים, אני לא הייתי קיימת", מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בתכנית הפודקאסט של ynet, מספרת אלין על הילדות שלה עם אבא מכה, הפוסט טראומה הקשה שבאה בעקבותיה, הפרסום, הטיפול, הדיכאון אחרי הלידה – והתינוק ששינה את הכול בחייה. במהלך הריאיון אמרה אלין: "ההיריון עבר לי קסום, אחד הדברים שלמדתי זה לא להתנצל על החוויה החיובית שלי, לא להקטין אותה, כי הייתה לי חוויה מושלמת, אני חושבת שבתור מישהי שעברה ילדות מאתגרת, נקרא לזה, בלשון המעטה, אני מאובחנת כפוסט טראומתית, עם פוסט טראומה מורכבת, אני מרגישה שמאוד קל שאת חווה משהו כזה בתודעה, להישאר בתודעה קורבנית, מאוד קל להישאר בקושי, במאבק, למדתי אבל שקורה לי משהו טוב בחיים ליהנות, להגיד תודה, לא לחפש כל הזמן את הקושי, את המורכבות, את המאבק, כי באיזשהו מקום זו התמכרות".

להזכירכם, בחודש פברואר האחרון דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי אלינה לוי חלקה עם כמעט 100 אלף עוקביה באינסטגרם בסיפור הקשה שמאחורי הפיגורה הרזה ומעוררת הקנאה שבה היא מתהדרת, חודשים בודדים אחרי שילדה את בנה הבכור אוליבר. באומץ ובכנות ראויה להערכה, היא הסבירה על ההתמודדות הקשה שלה עם מחלת היפרתיירואידיזם (פעילות יתר של בלוטת התריס) שמשליכה לרעה על איכות חייה ופוגעת בגופה ובנפשה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן