אלינה לוי נשברת: ״אני לא אוכלת כלום, הגוף שלי קרס״

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי פליטת הריאליטי פתחה את הלב וסיפרה לגולשים על "הסוד" העצוב שמסתתר מאחורי הירידה הקיצונית שלה במשקל, שבעה חודשים אחרי הלידה. כל הפרטים

אלינה לוי חלקה אמש (ראשון) בשעות הערב עם כמעט 100 אלף עוקביה באינסטגרם בסיפור הקשה שמאחורי הפיגורה הרזה ומעוררת הקנאה שבה היא מתהדרת, חודשים בודדים אחרי שילדה את בנה הבכור אוליבר.

באומץ ובכנות ראויה להערכה, היא הסבירה על ההתמודדות הקשה שלה עם מחלת היפרתיירואידיזם (פעילות יתר של בלוטת התריס) שמשליכה לרעה על איכות חייה ופוגעת בגופה ובנפשה.

"אחרי הלידה שיתפתי פה הרבה ובאמת השיתוף היה ריפוי ועיבוד של הפרטים. תוך כדי, התגובות שחזרו על עצמן באינבוקס שלי היו 'וואי, איך רזית', 'איך חזרת לעצמך ככה?', 'מה עשית כדי לרדת במשקל?'", ציטטה לוי מריקושטים שקיבלה. "לאחרונה התחלתי לטפטף בסטורי על המצב הרפואי ועל בדיקות הדם, אבל לא באמת יכולתי להתייחס לסוגיית המשקל", אמרה לוי.

לוי, מוסיפה ומדגישה "אני מתמודדת עם מצב רפואי לא פשוט, שאחד התסמינים שלו הוא ירידה במשקל", המשיכה. "בדיקות הדם הראו שאני מתמודדת עם יתר פעילות של בלוטת התריס, ובגלל זה מצב התשישות שלי סופר קיצוני, הגוף שלי רועד אחרי פעולות פשוטות, וזה משפיע גם על הנפש".

כשכותבים לי 'איך חזרת לעצמך' ומתייחסים לרזון הקיצוני שלי כמשהו חיובי, קשה לי עם זה", שיתפה. "כי אני מרגישה את הגוף שלי בקריסה, ואני מתה לעלות במשקל כדי לחזור לאנרגיית החיים שאני רגילה אליה, ואני לא מצליחה, לא משנה כמה אני אוכלת. הגוף שלי שורף את עצמו מבפנים בפעילות יתר", הבהירה.

בהמשך דבריה סיפרה לוי על הדרך שבה בחרה בכדי לסייע לגוף להתרפא. "עכשיו נכנסתי לתקופה שכל כולה לתמוך בגוף שלי", הכריזה. "בעצם לטפל בדבר הזה מהשורש, ולא להיכנס לשגרה שאני לוקחת תרופות כל החיים, כי אני אישית לא מאמינה בזה, ואני באמת חושבת שאפשר לשקם את הגוף באמצעות תזונה, דיקור ושינה טובה, וזה מה שאני עושה עכשיו. אני כרגע מרגישה מאוד לא טוב בתוך הגוף שלי", אמרה לקראת סיום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן