אורי לניקול: "תפתחי את הלב שלך, סתיו באמת מסכנה, בבקשה תגלי כלפיה חמלה"

תאמינו או לא, סתיו גם מקבלת אהדה לפעמים! ויותר מפעם אחת והפעם, דרך דמותו של הדייר החדש – אורי, בן זוגה של ניקול בימים אלו – בגילוי לב הוא משתף את בת זוגתו ניקול, כי הוא מבקש ממנה לגלות חמלה ורחמים כלפי ועל סתיו – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות.

אורי שכבר חשף את חיבתו הרבה לסתיו, אותה הוא מכיר מספר שנים מחוץ לבית "האח הגדול", החליט לעשות לניקול שיחה חדה עם מסר ברור מאוד ומדויק שהנושא שלו: גילוי חמלה כלפי סתיו – האם במילים אחרות הוא רומז לה כמה היא חזקה בחוץ? או שהוא רומז לה שלסתיו יש כוח ועדיף להיות בצד שלה ולא נגדה? או שאולי הוא רומז לה בין השורות כי סתיו מקבלת זמן מסך עצום מ"האח הגדול" על חשבון כל דייר אחר בבית? ככל הנראה….

הלילה (בין שני לשלישי) לקראת השעה שלוש בבוקר, אורי ובת זוגתו ניקול שוחחו במיטה כאשר הוא ביקש ממנה בצורה נחרצת: תקשיבי לי, מבטיחה לי? אני באמת רוצה שתגלי אליה חמלה, באמת באמת! בבקשה!", ניקול השיבה לו: "גם כשאני אומרת שאני מגלה כלפיה חמלה ומרחמת עליה במקום מסוים כועסים עלי שאני אומרת שאני מרחמת עליה, אומרים לי ‘זה לא יפה לרחם עליה’.”

אורי התעקש והוסיף: "תקשיבי לי בבקשה, שיגידו מה שהם רוצים. אני רוצה רגע להגיד לך משהו. בסוף, אני רוצה שתהיי את. זה לא מעניין אותך מה אומרים, בסוף כל אחד דואג לעצמו ולאינטרסים שלו. שאנשים אומרים לך ‘לכי תריבי איתה כי את בחורה ואני גבר’ זה לא בשבילך, את בתוכך מבינה על מה אני מדבר ואני יודע את זה, את לא עושה פה שום דבר בשביל אף אחד, את את. אז אם אני אומר לך שאת צריכה לגלות חמלה, תקשיבי לי".

ניקול ענתה: בסדר אני אשתדל, אבל לא אעשה משהו שלא בא מהלב", ואורי הגיב מייד: :“לא לא לא לא.. אני לא אמרתי לך ‘אז תפתחי את הלב שלך’. ועוד משהו, אני לא אמרתי לך להיות חברה שלך, אני לא אמרתי לך להגיד ליד כולם ‘אני אוהבת אותה’. אני אמרתי לך לגלות חמלה!”

בהמשך אורי אמר:“תעשי מה שאני אומר לך.. בסדר?” ניקול:“בסדר, אני מבטיחה”. ואורי סיכם:“מסכנה, באמת שהיא מסכנה. אני נשבע לך. בן אדם שמתנהג ככה.. אז דיי דיי באמת. אני רואה אותם מתעצבנים ואני אומר תשמע איזה הזויים, מי מתעצבן מדבר כזה? והיא בוכה”. ניקול המשיכה: “אבל זה 40 יום ככה. בסדר, אז בוא נראה. אני יודעת מי אתה. ובוא נראה אם אתה לא תתעצבן מדבר כזה 40 יום”. אורי השיב: "יכול להתעצבן, אני לא אמרתי לא להתעצבן, מותר להתעצבן ולהגיב".

רק אתמול סיפרנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי אורי כהן, בן זוגה של המודחת הפיקטיבית מבית “האח הגדול” ניקול בוטביניק, אותה הספיק להכיר בחופשה ביוון, נכנס במתינות רבה ובשקט יחסי לבית המפורסם וכבר הספיק לחשוף האם יחכה לניקול עד היציאה מהבית, ומה לגבי חברתו הטובה סתיו קצין? לא תאמינו כשתשמעו את מה שאנחנו הולכים לספר לכם!

עוד סיפרנו לכם כי נראה שכניסתו של אורי כהן לבית המפורסם במדינה, בית “האח הגדול” בתור הדייר הראשון של הכניסה השנייה הצליחה להפיח רוח רעננה, חדשה, נקייה ונעימה אצל חלק מהדיירים. בקרב הנשים נראה שהסקרנות אפילו התעצמה עוד יותר, במקרה של סתיו היא אפילו שקלה לרקוח לו "שיקוי אהבה", כפי ששודר בפרק ביום ראשון האחרון. סתיו לא הסתירה אפילו לא לרגע אחד את ההתלהבות הרבה שלה מהכניסה של חברה הוותיק שנכנס בתור דייר מין המניין לבית "האח הגדול". אך נראה שההתלהבות שלה הייתה קצת מעבר לחברית והחליטה לעלות על פיג’מה נוצצת במיוחד, (וכמובן ורודה במיוחד!) באופן שהעלה חשד מצד הדיירים (ובייחוד אצל הדיירת שי). סתיו גם הוסיפה וטענה רגע לאחר כניסתו של אורי: ‘אוו, עכשיו שווה להישאר פה ולקום בבוקר’, ‘איזה ריח יש לו.. מה זה הדבר הזה??’, וסיננה כאמור גם את המשפט ‘אי אפשר לשים פה שיקוי אהבה?’ והשיא: ‘האח הגדול שלח אותנו לסוויטה!’

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן